spaz8787 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) hei sann. rundt disse tider i fjor satt jeg og surfa rundt etter ratt og pedaler til min ps2, og fant noen som jeg fikk til jul, men det var noe feil med dem så jeg leverte dem tilbake og fikk igjen penger, men kjøpte aldri noe nytt etter det. men nå er jeg på`n igjen, og poenget mitt er at når jeg surfa rundt i fjor kom jeg over en side som solgte ratt, og pedaler med clutch,brems og gass, og en egen box med 6 trins manuell kasse i sånn H form eller hva det heter. men nå finner jeg ikke den siden igjen, så er det noen som vet om denne eller lignende sider...??? Endret 15. desember 2004 av spaz8787
Eplejus Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Act-Labs tenker jeg nok at det var... Men om det er til ps2 du skal ha dette til så tror jeg går dårlig, er kun til PC bruk da man må ha medfølgende programvare for å bruke girshiftern. Jeg har forresten både pedalene og girshiftern sjølv.
paddington2004 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 www.frex.com kanskje men de har så mye å gjøre at de har tatt ned sidene sine en stund ellers er det jo www.ecci.net da
Jan-Inge Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 act-labs shiftern er utrolig kul. Har en slik en. Desverre selger de den ikke lenger og man må gå for dyrere utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå