[SK]Eagle Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) HEi- jeg har ett sånt recovery system med til hovedkortet mitt, men når jeg skal velge så kan jeg velge mellom: backup recovery ulity eller restore recovery ulity... JE er ikke sikker på hva jeg skal velge så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg det er ikke noe problem om jeg må innstalere windows på nytt, det har naboen på cd :!: men jeg lurte på om det var mulig og slippe og innstalere det på nytt Endret 15. desember 2004 av [SK]Eagle
MoFFaSSa£ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hva er porblemet med den nåværende instalasjonen av windows?
[SK]Eagle Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 er ikke noe problem men det er 3-4 måneder siden jeg formaterte så det er på tide nå
MoFFaSSa£ Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 må bare beklage der.......... hvet ikke hva du skal velge
MoFFaSSa£ Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Eller...... Hvorfår går du ikke bare inn i biosen og stiller inn på at maskinen skal starte opp av en cd. Så putter du inn innstalasjons cd'n og formatetet under prosessen Eller har du ikke installasjons cd?
Simen1 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Eagle' date='16/12/2004 : 15:41'] er ikke noe problem men det er 3-4 måneder siden jeg formaterte så det er på tide nå Recovery erstatter ikke reinnstallasjoner, men du kan gjerne la installasjonen leve en stund til før du reinnstallerer. (Hvis du ikke har noen spesielle problemer med OS'et da) Personlig bruker jeg windows i ca 1 år per PC før jeg reinnstallerer (kanskje opp til 2 år om det er lite problemer og jeg ikke gidder å styre med reinnstallasjon)
MoFFaSSa£ Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 For mange reinnstallasjoner skliter veldig på hardisken, med formaterig og alt. Ytelsen detter drastisk. Personlig erfaring så det holder. For 4 månder siden kjøpte jeg meg en ny hardiskk, for den gamle var blidt så treg. Det var nærmest akurat som å ha fått seg en ny maskin
[SK]Eagle Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 ok, takk for hjelpen. gidder ikke og formatere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå