Gå til innhold

Anarchy Online blir gratis å spille!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som vet litt om hvordan jeg kommer i gang med dette spillet? Dette blir tredje gang jeg prøver meg...de 2 forrige ga jeg meg fordi jeg ikke skjønte NOE som helst.

hvis jeg skjønner det er det en god mulighet for at jeg kanskje kommer til å betale for det etterhvert.

Endret av invictus
Skrevet

Gå for Rubi-Ka 2. Jeg spiller alltid der. Nå spiller ikke jeg så ofte, men det er nå den serveren jeg alltid har spilt på.

Råd for å komme igang? Nja...det beste er å raske med seg et par kamerater og lage et team. Et team som ikke tar inn hvem som helst, men folk som er gode. Også er det vel egentlig bare å gå frem i passe tempo og kose seg sammen.

Gå gjerne for Soldier eller Enforcerer, Attrox til å begynne med. Det er vel det letteste synes jeg.

Skrevet (endret)

Spillet begynner jo å bli ganske gammelt da... Men jeg har aldri vært noen fan av MMORPG, så jeg forstår ikke hva dette kan gjøre med folk ;)

Edit: Trykkleif

Endret av kiMMey
Skrevet

AO er ikke fullt så brukervennelig som EQ2 eller WoW (wow har jeg ikke noe personlig erfaring med). AO er mye å sette seg inn i, men kult når du først kan det. Hvor vanskelig spillet er, kommer helt an på hvilken klasse du velger.

Jeg har spillt litt EQ2, men der tar det evigheter for å loade mellom hver sone (og hver sone er relativt små, spesielt i byene) og ikke får jeg noe bra grafikk heller. For at EQ2 skal flyte må jeg skru ned grafikken til minimum, og da ser AO 1000 ganger bedre ut i forhold!

Skrevet

Altså, det eneste MMORPG jeg har prøvd er Star Wars Galaxies. Er AO mye vanskligere eller?

Har lasta ned patcher i hele natt, uheldigvis så stopper de opp hele tida, så dette tar laaang tid. :thumbdown:

Skrevet

Jeg personlig synes at AO både er litt lettere enn SWG, pluss at det er mye mer fengende. SWG er bare kjedelig. Var nesten ikke noe morsomt når man spilte med venner engang heller. AO derimot, ja, det er underholdning det.

Nå som det faktisk er gratis er det jo en perfekt mulighet for alle som har lyst til å spille MMORPG'er til å faktisk prøve det. :thumbup:

Skrevet

Hvis dere leter litt på AO forums, så finner dere mange newbie guider der alt står forklart, jeg vil anbefale å ta en titt på de.

Du kan også finne guider laget til alle professions, det kan også vere nyttig info.

Ellers er det egne "newbie chat" kanaler som du kan spør om alt mulig, så er det noe du lurer på er det bare å skrike ut der ;)

lykke til

Skrevet
er det noen patcher man må laste ned nå eller ligger alt up-to-date på det du laster ned på AO sin side ?

den som er på AO sidene er up to date.

Skrevet
jeg gadd ikke mere etter å patche spillet 20ganger.

Hah, jeg patchet fra versjon 2 til 15.7.3. :p Det er verdt det , tro meg. :yes:

Dritfett spill, er litt vanskelig å begynne med tough, men det er jo alle MMORPG. ;) (Så vidt jeg vet)

Går forresten under navne Zehs5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...