Gå til innhold

Erfaringer med SX1


MarkusG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SX1 kan finne på å låse seg, ja.. og da bruker den som vanlig automatisk å reboote..

 

 

SX1 er konge bortsett fra nevnte saker som:

 

 

*litt dårlig batterilevetid

 

*Ikke mulighet til å sende mp3 til minnekortet gjennom bluetooth (bare til telefonminne som oftest er for lite for en mp3)

 

*Låser seg nu og da..

 

*min er iallefall slik at hvis den faller i gulvet, skyter den ofte ut mmckortet i meterlange avstander...

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har også en Siemens SX1, fikk den forøvrig ganske billig, kun 1000lr u/abb. strøken. (litt brukt da, men).

Jeg er godt fornøyd med telefonen.

Jeg har prøvd å oppgradere til firmware 12, uten å lykkes :hrm: . Datamaskinen finner rett og slett ikke telefonen. Noen som har oppgradert sin sx1 med pc, og kan si meg hvilken driver/programmer jeg trenger for å oppgradere :hmm: (jeg har lastet ned firmware 1, og innstallert sx1 pc-suite)?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er storfornøyd med min SX1 - har puttet i et 512MB minnekort og har dermed mp3-spiller med brukbar kapasitet (rundt 100 låter), radio (begge i stereo forøvrig i motsetning til en del andre Symbian-telefoner) og medieavspiller (bruker SmartMovie mye) i lomma til enhver tid.

 

I tillegg til telefon som den jo egentlig er :)

 

Har hatt rene MP3-spillere tidligere som jeg alltid hadde med meg og synes nå at det er deilig å slippe å ha en ting mindre å dra på - telefonen er jo med uansett.

 

I det siste har jeg også begynt å bruke ControlFreak for å styre mediebiblioteket på PC'en min via Bluetooth. Det er deilig å sitte i sofaen og styre musikken uten å måtte bruke mus eller tastatur :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...