Gå til innhold

Erfaringer med SX1


MarkusG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siemens Sx1 er konge. Kan se film på den, høre musikk og masse annet. (blandt annet bruke MSN.) Jeg bruker 1gb minne kort, funker utmerket! Det eneste minuset er tastene da... uvante, men fungerer helt fint. (batterilevetiden er ganske dårlig, men det er den vel på de fleste S60 mobiler...)

Lenke til kommentar
Siemens Sx1 er konge. Kan se film på den, høre musikk og masse annet. (blandt annet bruke MSN.) Jeg bruker 1gb minne kort, funker utmerket! Det eneste minuset er tastene da... uvante, men fungerer helt fint. (batterilevetiden er ganske dårlig, men det er den vel på de fleste S60 mobiler...)

Hvor lenge varer batteriet da? Hvor kjøpte du minnekortet og hvor mye kostet det?

Lenke til kommentar

her e min historie. kjøpte Siemens sx1 i Jun/july hadde den med meg på ferie, og alt var vell det var en perfekt telefon, men nor jeg kommer hjem så begynner den og skru seg av og på, tastene begynte og bli trege, og det dukka opp flere og flere hull i oprativsystemet. eks( du kan ikke sende mp3 via infrarød og så lagre den på minnekorte) men uansett jeg fikk levert den inn på service, tok ca 1mnd for jeg fikk den igjen.. og da var tastene byttet, og oprativsysteme blei oppgradert, så gikk det vell ca 1 mnd eller noe så måtte den inn i gjen. microfonen var ødelagt fikk fremdels "system feil" nor jeg sku åpne forskjellige menyer, og alt var relativt søppel.. men fikk den i gjen etter det. og måtte levere den inn i dag i gjen.. nå har jeg fått en melding der det sto noe lignende som her :: "alvorlig systemfeil lever telefonen til nermeste forhandler" og tastene var gåen i gjen.og så nu får vi håpe det ordner seg det her..

 

Men altså kan være at jeg har vært uheldig.. vet om mange som er fornøyde med sitt eksemplar

Endret av Hplappis
Lenke til kommentar
Siemens Sx1 er konge. Kan se film på den, høre musikk og masse annet. (blandt annet bruke MSN.) Jeg bruker 1gb minne kort, funker utmerket! Det eneste minuset er tastene da... uvante, men fungerer helt fint. (batterilevetiden er ganske dårlig, men det er den vel på de fleste S60 mobiler...)

Hvor lenge varer batteriet da? Hvor kjøpte du minnekortet og hvor mye kostet det?

Batteriet varer vel litt over en dag med aktivt bruk. (ringe, høre musikk osv.) Har aldri sotte f.eks. på bussen å gått tom for batteri. Men jeg lader no den vær dag uansett... (det går helt fint!)

 

Minnekortet kjøpte jeg på www.komplett.no Koster vel under 750kr nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skal seriøst ha et 1024MB-kort fra komplett.no!

 

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302120&cks=PRL

 

Latterlig billig! Når jeg kjøpte 256MB-kortet mitt, betalte jeg 515kr for det! :wow:

Jeg skal ha etter jul :D

Måtte desverre levere min SX1 inn til Siba idag :(

Grunner:

-Venstre valgtast svarer skjelden

-lyset var gått i 5 og *-tasten

-joysticken var veldig slapp(det er kanskje naturlig?)

-MP3-spilleren stopper opp(går ikke videre når sagen er over)

 

Annet enn det er jeg strålende fornøyd med SX1en min :love:

Anbefales :w00t:

Lenke til kommentar

Vet ikke om du allerede har bestemt deg, men her er mine råd (som SX1-eier):

 

Skal du ha mp3-spiller på mobilen:

*Kjøp SX1

 

Hvis ikke:

*Kjøp Nokia 6600

 

SX1 har et par minus, de største i min daglige bruk er tastaturoppsettet (ikke vendt meg til dette 1/2 år etter kjøp) og joysticken (for glatt/slirkete).

 

PS! Har du vurdert Sendo X forresten ?

Lenke til kommentar
1.Hvor finner jeg photoacute?

2.Hva gjør det?(såppas skjønner jeg at det har noe med bilder å gjøre

3. Funker det på mac (OS 9/OS X)?

1: http://www.photoacute.com/

2: Det tar flere bilder, justerer dem i forhold til hverandre og bruker informasjonen fra disse til å lage et supersamplet (oppskalert) bilde av høyere kvalitet enn man ville oppnådd ved å interpolere fra ett enkelt bilde.

3: Det kjører direkte på telefonen uavhengig av OS på datamaskinen.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Vet ikke om du allerede har bestemt deg, men her er mine råd (som SX1-eier):

 

Skal du ha mp3-spiller på mobilen:

*Kjøp SX1

 

Hvis ikke:

*Kjøp Nokia 6600

 

SX1 har et par minus, de største i min daglige bruk er tastaturoppsettet (ikke vendt meg til dette 1/2 år etter kjøp) og joysticken (for glatt/slirkete).

 

PS! Har du vurdert Sendo X forresten ?

Har ikke tenkt og bruke mye penger på den, 6600 koster over 1000 kr med abb. tror jeg og sendo X vet jeg ikke om noen plass som selger, har prøvd joysticken og synes den er fin, skriver heller ikke så mye meldinger. Også er 6600 stygg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...