Gå til innhold

Riders of War: En WoW Guild

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kommer fra en wow guild som heter Riders of War. Vi er en guild på ca 30 som ble tvunget til å splitte av en 1/3 av medlemmene da det ble kjent at det ikke vil være mulig for europeiske og amerikanske spillere å gå over atlanteren (vi vil fremdeles ta stilling til dette igjen hvis blizz' gjenommfører emigrasjons tilatelsene sine senere). Vi har ca 1/2 nordmenn og 1/2 nederlendere i guilden + noen diverse andre nasjonaliteter (+ 30% amerikanske spillere som nå starter sin egen us divisjon) og er nå på utkikk etter flere spillere.

Vi kan tilby:

* God hjemmeside og et aktivt forum

* Erfarne og modne mmorpg spillere

* Et stort allianse nettverk (Arathor , selv om den ble noe svekket av atlanter splittelsen, men The Dwarven Blacksmith skal såvidt jeg vet fremdeles spille på europeiske servere)

* Sikter for en PvP server

* En egen Ventrilio server, kjekt for raids ;)

Vi setter som krav:

* Gode Engelsk kunnskaper, intet leet speak eller sms språk (Dette er påkrevd, men det skal legges merke til at vi tilatter bruk av vanlig "internett lingo", bare man er litt moderate)

* Aktive spillere (Vi vil helst slippe å måtte luke unna part-timere)

* Modne spillere, som vi uansett grenser av med en 16 års aldersgrense (Umodne spiller er ikke ønsket da splittelser og interne konflikter er det verste jeg vet)

* Det er ikke viktig å ha spilt mmorpg spill før da erfaring kommer fort for de fleste (spesielt for de modne)

Dersom dette høres ut som noe for deg bør du registrere deg på forumet og introdusere deg under Introduction delen. Du bør også lese dette og bemerk deg at søknads emailen er: [email protected]

(Føler meg som en dårlig telefonselger, sigh...)

Edit:

Viktig å få med seg, vi er en Alliance guild :blush:

Endret av Myrsnipe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min klan er det kun to eller tre europeere, meg selv inkludert, som begynte å spille på US servers, mange hadde ikke mulighet til å benytte seg av smutthullene.

Jeg skrev en editorial på Stratics om det for en stund tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...