Gå til innhold

Sapphire Radeon X700PRO

BibbleBird

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du er "hardcore" ATi-fan så bør du heller kjøpe et GeForce 6600GT kort, det gir mye mer for pengene, er raskere på samtlige spill, har mulighet for SLi (hvis det blir aktuelt i fremtiden) og støtter ny teknologi som shader model 3.0

Skrevet
Raptor' date='16/12/2004 : 00:35'] Hvis ikke du er "hardcore" ATi-fan så bør du heller kjøpe et GeForce 6600GT kort, det gir mye mer for pengene, er raskere på samtlige spill, har mulighet for SLi (hvis det blir aktuelt i fremtiden) og støtter ny teknologi som shader model 3.0

Kunne ikke vært mer enig. Men nå ser det jo ut til at hvis du kjøper et X700PRO 256GDDR3, vil du få XT-kjerne. Denne vil da ikke ligge langt unna ytelsen til 6600GT. Om du klokker selvsagt. Ellers vil 6600GT være langt bedre ut av esken! Yter jo bedre enn 6800LE tilogmed ;)

Skrevet
Kunne ikke vært mer enig. Men nå ser det jo ut til at hvis du kjøper et X700PRO 256GDDR3, vil du få XT-kjerne. Denne vil da ikke ligge langt unna ytelsen til 6600GT. Om du klokker selvsagt. Ellers vil 6600GT være langt bedre ut av esken! Yter jo bedre enn 6800LE tilogmed ;)

Jepp, har selv testet et Gainward 6600GT Golden Sample GLH (Goes Like Hell) kjørte den på 550Mhz core og 1200Mz minne (GLH har 1,6ns GDDR3 minne)

Har mer å gå på på core, kan nok få den opp i over 580 med Gainward sin stock kjøler, men hadde ikke tid til flere tester.

Så flere av 6600GT kortene har masse å gå på...

Skrevet
Raptor' date='16/12/2004 : 00:47'] Jepp, har selv testet et Gainward 6600GT Golden Sample GLH (Goes Like Hell) kjørte den på 550Mhz core og 1200Mz minne (GLH har 1,6ns GDDR3 minne)

Har mer å gå på på core, kan nok få den opp i over 580 med Gainward sin stock kjøler, men hadde ikke tid til flere tester.

Så flere av 6600GT kortene har masse å gå på..

det ække dårlig! eneste haka med 6600gt er 128bit minnebuss! hadde det ikke vært for det ville jeg ha kjøpt det kortet for lenge siden!

Skrevet

Eg har hatt 3 nVidia kort, og 1 ATI kort..

ALLE nVidia kortene har "fucket".

Men etter eg satte i ATI kortet for over 1 år siden har alt fungert supert!

Så eg holder meg til ATI kortene! :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...