Gå til innhold

Microsoft SideWinder Strategic Commander

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter her med 2stk nye SideWinder Strategic Commander "ting"

SideWinder%20Strategic%20commander.jpg

Og jeg lurer på om de forsatt er like populære som de en gang var? og om det forsatt er folk som bruker de. Vurderer å legge de ut på salg, men jeg vil vite om det er noen som bruker dem enda.

Endret av _tHokA_
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eeehm.. Tror ikke du kan legge ut salgsannonser her. Fjern det før en moderator stenger tråden du.

Endret av ehs5
Skrevet

Det er vel strengt tatt ingen salgsannonse.. han bare lurer på om produktet fortsatt er i bruk.

Har selv aldri verken sett eller hørt om produktet, så jeg er tvilende. Men så har kanskje jeg ikke hørt om så mye heller da..

Skrevet (endret)
Det er vel strengt tatt ingen salgsannonse.. han bare lurer på om produktet fortsatt er i bruk.

Har selv aldri verken sett eller hørt om produktet, så jeg er tvilende. Men så har kanskje jeg ikke hørt om så mye heller da..

Det var det i stad før han/hun redigerte. ;)

Endret av ehs5
Skrevet

Det var det i stad før han/hun redigerte. ;)

Det er sant. Det var med en salgsannonse under der, men den fjernet jeg fort :innocent:

Skrevet

Jeg får kanskje solgt den ene til en her på forumet. Han sendte meg en meld og spurte om han fikk kjøpe. Kom fram til 250kr for den. Men jeg gir dem ikke bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...