Hagforce Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hallo! Fins det programmer som klarer å knekke passordbeskytta rar filer, eller er det bare å glemme?
Asbjørn² Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det finnes, men eneste måte å gjøre det på er Brute Force. Dvs. at det tar laaaang tid.
Hagforce Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Hva slags prog bruker en til dette da? Hva menes med lang tid i dette tilfellet?
pmarius Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Søk på nettet etter f. eks "RAR password cracker", så får du nok en del forlag til program. Forsøkte det selv en gang, men jeg avbrøt prosessen da maskinen hadde stått og jobbet i mange timer uten resultat. Harddisk og cpu jobbet så hard at jeg begynte å bli bekymret for om det kunne være skadelig for maskinen. Et sånt søk må jo gå gjennom alle mulige kombinasjoner av mulige passord - ikke rart det tar lang tid....
Asbjørn² Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hva menes med lang tid i dette tilfellet? Hvis passordet er 8 alfanumeriske tegn, vil det ta noen måneder med en gjennomsnitts PC, iallefall med de programmene jeg har funnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå