Chasseur Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Heisann! Vi er en gruppe som jobber med å modifisere Rome: Total War, til Viking Age: Total War. Men dessverre er det ingen i gruppa som er noe særlig gode til å tegne i 3D, og trenger derfor litt (mye) hjelp til å tegne nye enheter. Hele prosjektet ventes å være ferdig sommeren 2005, og de som vil være med må derfor regne med bruke litt tid. Men hvis du er interesert ta kontakt med [email protected]. Du kan dessverre ikke regne med å bli betalt for arbeidet, men heder og ære er vel fortsatt en fin ting? Viking Age: Total Wars forum Endret 13. desember 2004 av LordZyfeX
Chasseur Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Takk, og tro meg det gjør vi! Men vi trenger som sagt noen som kan drive ede 3D grafik. PS: Ikke stikk fingeren i øyet, slik som jeg akkurat gjorde.
jh_ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Dere har tenkt til å lage alle karakterende på nytt, med et annet look (viking)? Vet ikke om det er mulig å editere de eksisterende modellene, hvis ikke så tror jeg dere har en ganske håpløs oppgave forran dere..
Oz370 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Dere har tenkt til å lage alle karakterende på nytt, med et annet look (viking)?Vet ikke om det er mulig å editere de eksisterende modellene, hvis ikke så tror jeg dere har en ganske håpløs oppgave forran dere.. tror ikke d skal være vanskelig.. denne muligheten er helt standard
King_Yngvar Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) PS: Ikke stikk fingeren i øyet, slik som jeg akkurat gjorde. :!: tror ikke d skal være vanskelig.. denne muligheten er helt standard Det "skal" være fullt mulig. Hvis ikke må vi bruke "statiske" character pics som ikke forandrer seg over årene. Men ifølge enkelte andre på mod-laget skulle det ikke være noe problem at de forandret seg over årene, man lager simpelthen flere bilder. Hvis det var dette dere siktet til da ----------------------------------------------------------------------------------------------- Takk for at du slo opp threaden LordZyfeX, hadde helt oversett dette modifikasjons forumet Alt dere vil vite om denne modden er så og si å finne på forumet LordZyfeX siktet til. Vi har en unit skinner, en mapmaker og noen fler, men mangler moddelerere. Kunne ikke sagt nei til: flere skinnere, folk som kjenner RTW tekstfilene og/eller koding/programmering, flere mapmakere, flere historikere, web-designer (vi har et forum, men kunne gjerne fått opp ei side og, siden får vi muligens gratis, kankje fra totalrome eller stratcommandcenter, trenger bare noen til å sette den opp) Alle som kan bidra med noe er velkommen Join in på TotalRome Forums Jeg er ikke å få tak i fra i morra av til femte januar. Skal til fastlandet på juleferie, til en plass uten internett tilgang, hvis ikke jeg får brukt litt internett når jeg er på besøk hos folk. Så kontakt noen andre i mitt fravær, enten LordZyfeX som du kan sende PMs til her på forumet, eller en ut av disse (alle har instant messenger): Trajan: [email protected] (unit skinner og faction bannere) Meneldil: [email protected] (kart lager) Ranika: [email protected] (historiker) Endret 16. desember 2004 av King_Yngvar
Cell_v14 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 er ikke flink i 3d her men har sånn basis erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå