TDK Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er nok noke gale her ja. Prøv og restart steam. HL2 krasja hos meg en gang. Jeg prøvde og starte spillet på nytt flere ganger med samme resultat. Så restarta jeg steam og alt var bra! Syntes han g-man var litt sånn creepy, og når pc`en restarter seg, blir det ordentlig mystisk, men jeg antar at jeg fikk den feilen fordi jeg enda ikke har kjøpt spillet ...steam, det har jeg ikke For en tulling. LIker ikke pirater jeg... Så du vil heller at produsenten ikke får penger i det hele tatt? Ikke lastet ned, Ikke kjøpt, sånn fungerer logikken for mange pirater.. Når det er sagt, så kjøpte jeg faktisk spillet på forhåndsbestilling, og angrer evig på at jeg kjøpte søppla. Begrunnelser for at du kaller spillet søppel?? Nå er vi litt offtopic, men: Spillet er monotomt, linært og ensformig, historien er også alt for tynn (jada, jeg har lest hele historien og tolket den, ikke bare spilt igjennom..). Spillet er også alt for kort, brukte 6 timer på Medium difficulty eller hva det heter.. Replay value er lik 0, hvertfall så linært som det er.. men joda, det skal ha pluss i margen for meget bra lyd, veldig bra fysikk, men elendig textures, det er heller ikke på noen måte revusjonerende for spille sjangeren. On-Topic: Er nok heller bare en bug i et ellers ganske bug fritt spill, en hevn fra G-Man kanskje? Jaja, noen må jo hate spillet også....
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kutt ut den quotinga da! Men du får sende ein mail til Valve: Hi, I downloaded Half-Life 2 from a warez-site on the internet and I don't use Steam. In the very end of the game, when G-Man is talking to me, the game crash. What is the problem?
Mala Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kutt ut den quotinga da! Men du får sende ein mail til Valve: Hi, I downloaded Half-Life 2 from a warez-site on the internet and I don't use Steam. In the very end of the game, when G-Man is talking to me, the game crash. What is the problem? :!:
henbruas Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kutt ut den quotinga da! Men du får sende ein mail til Valve: Hi, I downloaded Half-Life 2 from a warez-site on the internet and I don't use Steam. In the very end of the game, when G-Man is talking to me, the game crash. What is the problem? Nydelig! Tror ikkje mailen Valve hadde sendt tilbake hadde vært så hyggelig
keungz Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Haha, genialt zeph. Ville gjerne likt å sett svaret på den.
Mala Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Haha, genialt zeph. Ville gjerne likt å sett svaret på den. noen som gidder å prøve? :!:
Ol'H Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Haha, genialt zeph. Ville gjerne likt å sett svaret på den. noen som gidder å prøve? :!: Lån meg Steam-id'en din så er den saken biff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå