Snorre Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Strategispill: 1. Warcraft 3 + expansionpack 2. Rome Total War 3. Battle for Middle Earth 4. Starcraft (Veit det er litt sci-fi, men det er jo et konge bra spill) 5. Heroes of Might and Magic 3 (Litt gammalt, men knallbra) FPS: 1. Call of Duty: United Offesiv 2. Battlefield 1942 3. Splinter Cell: Pandora Tomorrow RPG: 1. Heroes 8 2. Morrowind (Kansje litt høye systemkrav) 3. Diablo 2 (Litt hack and slash, mange mener at dette ikke er et skikkelig rpg, men hva vet vel jeg) Andre former for spill: 1. Sim City 4 (Faktisk ganske gøy, hvis du liker bybygging da) Kommer ikke på noen flere gode spill egentlig. Du kan vel søke deg litt rundt og se om du finner deg noen demoer. Skulle gjerne lagt til linker til demoer hadde det ikke vært for at jeg skal sove nå
Aiven Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Crusader Kings, Rome Total War, Call of Duty Exp
MrVilla Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Av FPS spill så anbefaler jeg SOF2. Både singleplayer og multiplayer er glimrende. Selges billig også nå. MOHAA er et annet spill som jeg digget fra begynnelse til slutt. Dette har også en skikkelig bra multiplayer. Av strategi så har jeg noen favoritter. SimCity 3000 liker jeg best. Har ikke testet SimCity4 noe særlig. Disse spillene er jo kule dersom man liker å slappe av med kaffe'en og planlegge fremover, istedenfor å stresse i et FPS Et annet spill her som fasinerte meg skikkelig er Pharaoh. Dette er i likhet med simcity, et citybuilding spill, men her er det litt annerledes. Dette spillet er gammelt, men jeg synes det er utrolig morsomt. Cossacks er min eneste og beste favoritt når det gjelder krigsspill. Har spilt dette siden det kom og blir aldri lei (mulig det sier mer om meg enn om spillet da ) Transport Tycoon og railroad tycoon 2 er andre spill som jeg har hatt det utrolig moro med
slash Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Baldurs gate 2 er for meg et julespill. Men en rekker ikke å gå gjennom hele greia i jula, så jeg er hekta langt ut på nyåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå