Stian_ Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg lurte på hvor det er mulig og få et gratis sub-domain. kjenner til home.no, .tk, ol. men vil ha flere valg-alternativer. takker for replies.
LoS Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 www.afraid.org har noe lignende, men sinnsykt mange domener.
Lokaltog Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hvis du spør pent kan du sikkert få en subdomene-redirecter av meg gratis. http://etellerannet.lokaltog.net/
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hehe... Hvor mange har du egentlig, Lokaltog? Purify har i alle fall domene der. Han ser vi ikke mye til for tida.
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Purify har i alle fall domene der. Han ser vi ikke mye til for tida. nei vet, har ikke sett han på MSN siden tidlig i november, begynner å savne han
Lokaltog Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hehe... Hvor mange har du egentlig, Lokaltog? Har nok ubegrenset antall subdomener, ja! Edit @ kaiern: Webhosten min driver med vedlikehold og bytting av servere for øyeblikket, skal forsøke å få opprettet subdomene til deg i løpet av kvelden. Endret 12. desember 2004 av Lokaltog
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Edit @ kaiern: Webhosten min driver med vedlikehold og bytting av servere for øyeblikket, skal forsøke å få opprettet subdomene til deg i løpet av kvelden. Har god tid jeg
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har nok ubegrenset antall subdomener, ja! Ganske så vanlig det, ja. Tenkte mer på hvor mange som har underdomene hos deg ATM.
Lokaltog Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Ganske så vanlig det, ja. Tenkte mer på hvor mange som har underdomene hos deg ATM. Åh! Har fire-fem til meg selv og et til Purify. Og snart et til kaiern. Andre som vil ha redirecting kan ta kontakt når de vil!
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 av meg kan folk få subdomener på .... skaflem.net pappeske.net rompami.org Bare og si i fra
jorgis Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Med standard PHP-redirecting (eller generelt sett redirecting uten frames) er jo det null problem å gi vekk subdomener i hytt og pine uten å måtte slite med båndbredden. Er værre med å gi vekk subdomener med diskplass, FTP-tilgang og mySQL-tilgang. Der er jeg mer restriktiv enn med bare redirects, så det er bare et par kamerater som har fått hittil. Men hvis noen vil ha et subdomene er det bare å gi en pling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå