wOOfer Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Har Chello fra UPC, med kun en dynamisk IP. Finnes det mulighet for å knytte flere enheter mot kabelmodemet. Kan jeg gjemme meg bak NAT på en router? Er det noen som har tips til produkt/oppsett for en slik løsning? Kjetil
Playmofetish Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ehh, skulle ikke en hvilken som helst ruter eller switch gjøre nytten for deg der? Mulig jeg bommer på noe helt banalt her, men det er da ganske vanlig å bruke en ruter eller switch til noe sånt? Hvor mange enheter skal du bruke, trådløst eller ikke?
wOOfer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Har forsøkt switch, men det funker ikke. Switchen har jo ingen NAT-funksjon. Håpet på at det ville funke med en router...
jokkakim Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 prøv med en router du så får du det til.
Lovo Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Har du en gammel pc så kan du jo sette opp den til å stå å styre netverket ditt
Innos Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har en 3com trådløs ruter, og jeg får heller ikke ip! Har chello classic. Men btw hvordan sikkrer jeg det trådløse nettverket sånn at ikke hvem som helst kan komme inn?
sdasdsad Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Setter opp mac adresse filtrering og wep/wpa kryptering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå