9374j Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hei, Om et par dager har jeg juleperm fra garden og da skal det spilles MYE blant de nye spillene som har kommet ut i høst. Har tenkt å spille Half-Life 2, Rome:Total war, NFSU2 og LOTR:battle for middle-earth. Har dere på forumet andre tips til spill jeg bør prøve? (For eks. MOH:Pacific Assault, nye call of duty osv) Jeg liker realistiske taktiske skytespill (rainbow six 3-aktig) og spesielt strategispill som total war, command & conquer-serien etc. På forhånd takk for alle svar!
sixx Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 battle for middle earth skal visst nok være et utrolig bra strategi spill... Men jeg vil også anbefalle Far Cry. Veldig bra spill det å...
9374j Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Okok, men det har jeg Men takk likevel! Kom med flere anbefalinger/tips!
Elensar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Kva skal det være då? du har jo alle ovanfor
Mr.Garibaldi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Kva skal det være då? du har jo alle ovanfor Tja, siden det virker som om det er pc-spill du er på jakt etter kan jeg anbefale Sid Meier's Pirates! IGN hadde en ganske dekkende beskrivelse: Pirates! is unlike any other game in the current PC catalog. Unless you hate fun, you'll love it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå