Gå til innhold

Krigs- Fly Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo lock on.... Super realistisk moderne luftkrig.

Men det er så komplisert at normale folk som ikke har gått på krigshøgskulen for å bli jagerfly pilot ikke klarer å spille det skikkelig og få noe ut av spillet...

Klarer du å fighte i det spillet så kan du rett og slett bare sette deg inn i eit ekte jagerfly :!:

Skrevet

Men det er så komplisert at normale folk som ikke har gått på krigshøgskulen for å bli jagerfly pilot ikke klarer å spille det skikkelig og få noe ut av spillet...

Klarer du å fighte i det spillet så kan du rett og slett bare sette deg inn i eit ekte jagerfly :!:

tull... :p

jeg fikk iallefall en utrolig følelse av mestring da jeg klarte å ta av og lande igjen ;)

bare tenk når du klarer alt det andre?! (det går med litt trening...jeg mener, hvis folk gidder å "trene" på CS...da kan man trene på LOMAC ;) )

Skrevet

tull... :p

jeg fikk iallefall en utrolig følelse av mestring da jeg klarte å ta av og lande igjen ;)

bare tenk når du klarer alt det andre?! (det går med litt trening...jeg mener, hvis folk gidder å "trene" på CS...da kan man trene på LOMAC ;) )

Godt å høre ! :!:

Skrevet
I BF 42 flyr du jo ganske mye.

Veldig urealistisk flyging da. :p Men morsomt er det jo. ;)

Spiller en del Crimson Skies for tiden, spiller også IL-2 og har egentlig Lock On, men det er for høye maskinkrav. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...