Gå til innhold

den store dukenukem3d topicen

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey, let me break it down.

Husker back i 90-tallet når jeg spilte duke over nett på Kali og iC. Husker det var endel norske folk som spilte duke, noen av dem var jævlig gode.. Finnes det noen som spilte duke3d her ? Er det noen med win98 som er interesserte i å prøve å gjennopplive spillet og spille det over nett ? Har alltid ønsket å refreshe duke evnene mine igjen men må først finne folk som spiller det. Send meg en PM eller svar på denne threaden hvis du er interessert i en god gammaldags duke deathmatch :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten, nå som topicen er laga så kan du jo legge ut om hva favorittbrettet ditt var og fav. våpen og sånne ting.. diskuter gjerne alt om duke3d her.

Skrevet

Elska spillet....helt til jeg tok det frem igjen. Spille uten mus (dvs free-look) er UVANT! :) Et utrolig bra spill, men spilte desverre mest singelplayer. Ble litt multiplayer på LAN, men. Det var heftig fartsfullt action det!

Men blir nok ikke med å spiller igjen. Kanskje når jeg blir gammel og grå og kun husker de gode gamle dager :)

Skrevet

Elska spillet! var circa 5-6 da jeg spillte det, spilte aldri Multiplayer, single player var fett nok, det jeg husker best(Bortsett fra Svine politi :p ) er den bossen som er på en fotball arena, jeg pleide alltid og drepe Cheerleaderene :p . Spillte med evig liv da, ellers hadde jeg blitt skremt ihjel. :p

Skrevet
Elska spillet....helt til jeg tok det frem igjen. Spille uten mus (dvs free-look) er UVANT! :) Et utrolig bra spill, men spilte desverre mest singelplayer.

Duke Nukem har da freelook! Brukte det mye når jeg lå og lusket på fiender i MP.

Skrevet (endret)

Hadde det til min gamle pc.

De tvar tider det.. *mimre*

Spilte bare singleplayer fordi vi ikke hadde internett.

Edit: leif

Endret av fargoth
Skrevet
okey, let me break it down.

Husker back i 90-tallet når jeg spilte duke over nett på Kali og iC. Husker det var endel norske folk som spilte duke, noen av dem var jævlig gode.. Finnes det noen som spilte duke3d her ? Er det noen med win98 som er interesserte i å prøve å gjennopplive spillet og spille det over nett ? Har alltid ønsket å refreshe duke evnene mine igjen men må først finne folk som spiller det. Send meg en PM eller svar på denne threaden hvis du er interessert i en god gammaldags duke deathmatch :)

Spillet funker i win2k, men sliter litt med lyden..

Men man kan jo også laste ned en mod som fikser litt på grafikken (og som skal fikse lyd problemet) her...

Kan dessverre ikke påstå at jeg var en av det veldig gode, men det var morsomt å spille på nett :)

Dog ble det mest lan, da det var enklere og billigere....

Skrevet

Jeg spilte bare Singleplayer pga en heller begrenset internettilkobling. Jeg holdt også på med litt map-bygging og modding av spillet for meg selv; lagde nabolaget, ungdomsskolen jeg gikk på og lignende. :)

Skrevet

duke nukem 3d var KONGE!. glemmer alldri etter man hadde drept sistebosseren så reiv han av bossen hodet og dreit ned i nakken på han :D. ver seriøst kongespill!. spilte det på min Pentium 486 100mhz pc :D

Skrevet
duke nukem 3d var KONGE!. glemmer alldri etter man hadde drept sistebosseren så reiv han av bossen hodet og dreit ned i nakken på han

Tror det var andrebossen :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...