Gå til innhold

Hva sier man til dama?

h4wk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig!

For å ikke glemme;

KOM DIN KJERRING, SÅ SKAL VI PULE SÅ HARDT DU BARE ORKER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som funker.

Spesielt ille er det å finne ut at den store kjærligheten er sammen med en annen fyr selv om hun sa hun ikke ville være sammen med noen...

Skrevet
Ikke en dritt, nytter ikke å få seg dame uansett... :no:

Jepp.

Men det skal en heller ikke syte over...

Kjærlighet er oppskrytt...

Skrevet
Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt.

Så sant, så sant.

Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene...

Skrevet (endret)

Da undertrykker man følelsene og later som ingenting....

det gjør ihvertfall eg...

Men så vet eg egentlig ikke helt om eg vil anbefale det :p

Endret av TLZ
Skrevet
Så sant, så sant.

Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene...

Klart jeg er klar over det. Men det er mye verre den dagen de går ut..

Skrevet
Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt.

Så sant, så sant.

Har vært borti det samme problemet før, men nå ser jeg hun ALDRI lenger... Samma kan det være! :shrug:

Skrevet (endret)

Så sant, så sant.

Har vært borti det samme problemet før, men nå ser jeg hun ALDRI lenger... Samma kan det være! :shrug:

Samme her..

Så eg tenker ikke såå mye på henne..

Så eg trodde liksom at følelsene var borte...

Men så så eg henne her en dag......fikk frysninger og begynte å skjelve...:blush:

..ufff.... følelser er alt for vanskelige å drepe! :hrm:

Endret av TLZ
Skrevet

Åh!!! Du har vakkrere øyne enn selveste Afrodite!! De er verdt mer enn alt her på jord!! Du er så utrolig vakker! Du er den peneste og søteste jeg noen gang har møtt!! ........ skal vi pule?

Ja.

Skrevet
Åh!!! Du har vakkrere øyne enn selveste Afrodite!! De er verdt mer enn alt her på jord!! Du er så utrolig vakker! Du er den peneste og søteste jeg noen gang har møtt!! ........ skal vi pule?

Fikk lyst på deg nå... :love:

Skrevet

Fikk lyst på deg nå... :love:

Hehehe :p:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...