Gå til innhold

Hva slags mobilabonnement har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som har djuice kontant kaster rett og slett penger ut av vinduet :dontgetit:

Ja...stemmer merket det selv! har kjøpt 4 150kr`s kontantkort de siste 2 ukene! har gått lei av de syke prisene til Telenor at eg bestilte nytt Chess kontant abb. sist uke så eg bør få det i beggynelsen av neste uke!

Klarer nesten ikke å vente :dribble:

Lenke til kommentar
Folk som har djuice kontant kaster rett og slett penger ut av vinduet  :dontgetit:

jeg bruker ikke mobilen så veldig mye, på et år har jeg brukt 900 ,- kroner eller noe..

Djuice Kontant er helt greit visst du ikke ringer så mye,å sender mest SMS ,men visst du ringer mye er det bare til å styre unna! snakker fra erfaring :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fornyet mitt Active Talk Abbn med å kjøpe meg en Motorola E398 for 699,- pluss at jeg ble ringt opp senere av NetCom og fikk tilbud om å binde meg i 12 mnd mot at de trakk meg 100,- i mnd.

 

Så det var jo to fluer i en smekk ;)

 

Mao så har jeg Active Talk for 29,- mnd inkl en subsiert Mobil :D

 

Synes det er veldig billig! Har vurdert SMS Mania og, 2000,- meldinger for 200,- i mnd.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fornyet mitt Active Talk Abbn med å kjøpe meg en Motorola E398 for 699,- pluss at jeg ble ringt opp senere av NetCom og fikk tilbud om å binde meg i 12 mnd mot at de trakk meg 100,- i mnd.

 

Så det var jo to fluer i en smekk ;)

 

Mao så har jeg Active Talk for 29,- mnd inkl en subsiert Mobil :D

 

Synes det er veldig billig! Har vurdert SMS Mania og, 2000,- meldinger for 200,- i mnd.

Jeg trur du har gått på en smell der gitt. De gir bare en av delene. Og en slik bindingdstid ved kjøp av telefon tar gjerne litt tid før det blir registrert. Derfor hadde de neppe ringt deg hadde de visst at du hadde kjøpt subsidert telefon.

Lenke til kommentar
Har Chess King på andre året og er storfornøyd med både priser og service.

 

Men kommer nok til å bytte til Telenor nå. Begynner i ny jobb der jeg får mobilen dekket.

Kan være greit om du overfører ditt KING abo. til noen som du mener fortjener det. For 3'dje år som KING kunde er det ikke årsavgift på abo.

 

1 År 960

2 År 480

3 År 0 kr and so on. - Kan jo være greit å beholde det abonomentet, endten du endrer nummeret på abo elle rbare lar det stå i ro... etc du skjønner nok!

 

 

Selv har jeg King :w00t:

Lenke til kommentar

har vært trofast chesskunde lenge. Men så etterhvert at med forbruket mitt så var det mye å spare ved å bytte. Så nå kjører jeg netcomplenty 500 med smsmania. Genial kombinasjon i mitt tilfelle. Kan doble ringetida mi, i forhold til før. Og fortsatt så er det ca 200 kroner billigere i måndten. + at jeg kan sende opptil 2000 sms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...