magnus85 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan man koble denne SMC Barricade Wireless G 54 Mbps 802.11g,WPA, 4P switch, USB print server sammen med 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA
sofTest Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tja, dette er to routere, så det går å koble de sammen. Om det er hensiktsmessig, er en annen ting. Hva vil du oppnå med dette?
magnus85 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 For å forbrede signalene, samtidig at jeg har en Printer jeg gjerne skulle ha koblet på. Men har ombestemmt meg, vil heller gå for (3com som jeg allerede har) og kjøpe en Asus wl-500-g vil det gå bra? Skal jeg gjøre noe spes på instillingene til disse routerene? Hvordan gjør det jeg? Sette de i bridge mode eller noe?
sofTest Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hvis du kabler mellom 3Com'en og Asus'en, og konfigurerer Asus'en som aksesspunkt, så skal du kunne få bedre trådløs dekning. Du kan ikke utvide dekningen uten kabel mellom routerene, fordi denne versjonen av 3Com'en støtter ikke WDS. Er usikker på om maskiner som er koblet til 3Com'en har tilgang til printerporten på Asus'en, om dette er meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå