kilik Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Tenker på å kjøpe med en K500i, men ser den ikke har blåtann. Er det et stort tap? Kan liksom ikke komme på noen praktiske situasjoner jeg kan få bruk for det...
Big-Boy Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Tenker på å kjøpe med en K500i, men ser den ikke har blåtann. Er det et stort tap? Kan liksom ikke komme på noen praktiske situasjoner jeg kan få bruk for det... det kommer enkli helt ann på om du selv har bruk for det, jeg bruker min til og overføre bilder,små filmer osv. fra kompiser og jeg har som krav at jeg skal ha bluetooth, men mange som klarer seg uten, de fleste bruker nokk ikke bluetooth mange vet nokk ikke hva det er engang Men for meg personlig er det viktig ja
joku Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hva har du tenkt å bruke bluetooth til? handsfree? data? eller sende filer mellom andre mobiler?
ilpostino Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Tenker på å kjøpe med en K500i, men ser den ikke har blåtann. Er det et stort tap? Kan liksom ikke komme på noen praktiske situasjoner jeg kan få bruk for det... det er ikke et must, men er _veldig_ greit å ha
Orjanp Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Tenker på å kjøpe med en K500i, men ser den ikke har blåtann. Er det et stort tap? Kan liksom ikke komme på noen praktiske situasjoner jeg kan få bruk for det... Da har du nok ikke behov for det.
B0hemen Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 K500 har jo IR, så hvis du ikke har spesielle krav er ikke Blåtann noe savn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå