kverna Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Ble bra det. kanskje litt tjukk plate? takker. Platen jeg egentlig skulle bruke er nesten dobbelt så tykk Men tror denne passer bedre
Thomas J.L Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 elsker bare å lese bra workloggs (dette er en av dem)
alexern Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 najs... hvordan skal fronten være? noen skisser? lag en kjapp en i paint
kverna Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 takker for tilbakemeldiger alexern: har faktisk ikke bestemt meg, må få alt inn i huset først.. må vite hvordan radiatoren kommer før jeg kan lage hull. men det kommer noe utskjæring av alu. der, det er hvertfall sikkert
Skrue Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Ser jo snasent ut det der! Er spent på hvordan du skal få plass til alt rukkelet som du nødvendigvis må ha inn der? Men det får vi vel se, etterhvert! Kutgw!
kverna Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 takker! det blir nok ikke mange cm2 til overs, etter all hw'en er inne og vannkjølinga
flabben Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 oooo, fancy-shit dette. Keep up the good moddin'
Prnkstr Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Nais....men hvoffo itte lage heile djitten i spon når du æ så gøtt i gæng istanfør bærre fjontn(snakker jo seff egentlig bokmål, men kjedet meg og kunne simpelthen ikke dy meg :!: )
kverna Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 tror egentlig det vil bli mer tungvint enn hva det gjør for utseende.. så holder meg til fronten jeg
perstian Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 bra bra bra bra bra bra bra!!! *gledesegtilupdate*
sigen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Ser fint ut dette ja! Men jeg har søkt litt rundt omkring, men kan ikke finne EN ENESTE slot-in DVD spiller, eller brenner. Hvor fant du din? KEEP UT THE GODD WORK!
w0lfr4m Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 drit bra!! dette blir bra. men hvor har du tenkt til og plassere strømforsyningen? bare noe jeg stusset litt på-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå