Ueland Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 hei, Jeg tenkte å få pusset opp kunnskapene mine i map-making for CS. Jeg lagde for en tilbake et større map men dette gikk tapt i disk-krasj.. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gjøre et nytt forsøk nå. Jeg kunne tenke meg å lage et kart av et mer eller mindre kjent område/hus/ting som f.eks Oslo S eller liknende. Er det noen her som har noen andre forslag til hva jeg skal forsøke meg på eller andre tips å komme med i denne sammenhengen? Hvis det kommer noen bra forslag som ikke er av et kjent sted så er det og interresant hvis ideen er god.
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=297786& Mest offtopic der, men kanskje du får noe ut av den
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=297786&Mest offtopic der, men kanskje du får noe ut av den Fikk ikke alt for mye utav den desverre.
Plomma2 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) de_skrivepult? Ser på skrivepulten min og ser for meg masse små terrorister løpe mellom fjernkontrolene, webcamet, bøkene osv. De_freiafabrikken. Småfeil. Endret 8. desember 2004 av Plomma2
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Hadde vært kjekt med bilder/kart/annen info hvis det skal være et litt kjent bygg. Men en skrivepult hadde vært mulig, bare synd at det allerede er gjort, bla med et bad og en pult før.
Åsmund Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 gjennskaping av cs_rats2_final Eller mice. De er jo veldig poppulære.
Portalol Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 gjennskaping av cs_rats2_finalEller mice. De er jo veldig poppulære. øhm. gjenskapning? Dessuten finnes det masse forskjellige ratsmaps der ute. Foco 4 kjører rats, litt nede for tiden da .
Ueland Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Er jo litt kjedelig å gjøre det samme hele tiden
Bluebeans Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan jo lage en eller annen t-banestasjon nede i byen.
Sigga Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Bare du ikke lager hus, prøv heller å lage nåe med litt natur.
Wildthing Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hva med oslo city? Ser for meg et cs(hostage rescue) map,og mye detaljer. Dette betinger vel at du bor i Oslo,og kan kikke litt på senteret. Hva med å hoppe rett på css mapping,siden det er det som er på vei inn nå?
Ueland Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 jeg bor i Oslo og er i sentrum daglig, samt jeg sitter her med Steams` Hammer så det blir et CSS map Har en "liten" følelse av at hele city kan bli "litt" stort, en mulighet kan jo som skrevet over være å ta en t-bane stasjon, som f.eks stortinget (t), som har mye interresant omkring.
notorled Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 jeg bor i Oslo og er i sentrum daglig, samt jeg sitter her med Steams` Hammer så det blir et CSS map Har en "liten" følelse av at hele city kan bli "litt" stort, en mulighet kan jo som skrevet over være å ta en t-bane stasjon, som f.eks stortinget (t), som har mye interresant omkring. hmm, en t-bane stasjon som skal bombes? Men terroristene må komme seg over vigelands parken først..
GulliveR Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) eller de_frogneparken. Bombe sinnataggen. Tenkte på akkurat det samme. Kanskje bedre til HL2 DM der alle kan springe rundt med gravity gun og kaste statuer Men monolitten er da vel et brukbart bombe mål? Endret 9. desember 2004 av GulliveR
halvardm Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) de_dovrefjell ? Spreng moskusene Endret 9. desember 2004 av Skomaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå