Gå til innhold

ligger det retail å venter på meg i posten montro?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hva tror du?

det hele begynte den 25.november da jeg bestilte et prorderkit fra spiderman.no. det gikk en 5-6 dager uten at varen ble sendt fra de så jeg bestemte meg for å bestille fra cdon.no i tilleg. slik at jeg kunne avbestille den som ble sendt sist. hos cdon.no sendte de pakken med en gang og jeg fikk den. jeg var fornøyd og ante ingen uråd. så sendte jeg mail til spiderman og fortalte at jeg avbestillte. hadde med ordrenummer osv. fikk svar om at dette var ordnet, men kunne være at pakken ved en feiltagelse allerede var sendt men da skulle jeg bare ikke hente den. oki tenkte jeg. det gikk en uke og plutserlig i dag ligger det to hentelapper fra spiderman i postkassa. den ene på 160kr som er preorderkit. for det sto 161kr inkl frakt på siden deres. men den andre på 260 kroner. dette aner jeg ikke hva er. er kun oppført 1 ordre på siden deres også. så tenkte jeg 260+100 (preorderkit=100). =360!. hmm, skulle ikke hele spillet koste 360?. kanskje de har begått en feil og sendt meg en retail?. eller har den ikke blitt sendt ut til norske butikker enda?. hva kan denne pakken være? har ikke hentet enno.........

Endret av Henrik2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte av spiderman.no selv jeg... men betalte med visa. Var på døra den 29 elns. itno knussl. Trur bare det har skjedd noe hos spiderman.no så du får bare ringe dem. og send pakka tilbake, jeg har flere kamerater som sitter å venter på pakker derfra :D

Skrevet
Kjøpte av spiderman.no selv jeg... men betalte med visa. Var på døra den 29 elns. itno knussl. Trur bare det har skjedd noe hos spiderman.no så du får bare ringe dem. og send pakka tilbake, jeg har flere kamerater som sitter å venter på pakker derfra :D

HÆ?

Har du retail`?

Skrevet

HÆ?

Har du retail`?

øøøhhhm, trudde det var snakk om Pre-order kittet jeg.

Skrevet

Jeg vet ikke om spillet er trykt opp for Europa enda, så jeg tviler på at forhandlere faktisk har det på lager allerede. Men man vet jo aldri da, hadde vært en stor tabbe av dem å sende ut en kopi hvis de har dem på lager da.

Skrevet

Tipper du har fått 1 kit i den ene pakken og to kit i den andre pakken. Fekk selv en pakke fra spiderman idag. Hadde bestilit 3 kit til 360kr. Pakken kom på 260 så jeg regner med at det er to stk som er i pakken. Hadde avbestilt fordi jeg fikk tak i preorder kit på spaceworld. Så jeg har 2 kit til salgs om noen er interesert.... pm

Skrevet
Jeg vet ikke om spillet er trykt opp for Europa enda, så jeg tviler på at forhandlere faktisk har det på lager allerede. Men man vet jo aldri da, hadde vært en stor tabbe av dem å sende ut en kopi hvis de har dem på lager da.

Tror ikke det, fordi jeg fike beskjed av en god venn av at så snart det hadde kommet på "Lager" Så skulle jeg få retail-en. Han jobber på SpaceWorld....

Skrevet
[...] det gikk en uke og plutserlig i dag ligger det to hentelapper fra spiderman i postkassa. den ene på 160kr som er preorderkit. for det sto 161kr inkl frakt på siden deres. men den andre på 260 kroner. dette aner jeg ikke hva er. er kun oppført 1 ordre på siden deres også. så tenkte jeg 260+100 (preorderkit=100). =360!. hmm, skulle ikke hele spillet koste 360?. kanskje de har begått en feil og sendt meg en retail?

Jeg skjønner ikke tankegangen. Har butikken delt opp retail-spillet i to pakker, mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...