Yoruk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei Lurer på hvordan jeg kan sikre meg en plass i EU beta testen....
apoxdigital Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) WoW Pre-Order kit. Eneste måten du er 100% sikker. Har to stk. liggende her forresten Endret 8. desember 2004 av apoxdigital
MindTooth Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei. Valget du har er å enten kjøpe deg Pre-Order kitet, eller registrere deg på hjemmesiden til WoW-Europe.com (men da er du ikke sikret plass)! Håper dette hjelper Mvh Birger
Yoruk Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Hvor kan det kjøpes da, noen plasser bedre enn andre?
MindTooth Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tror du må lete litt! De fleste er utsolgt.. Men les gjennom gjennom andre poster du, kanskje du finner noen! Mvh Birger
Yoruk Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Tror du må lete litt! De fleste er utsolgt.. Men les gjennom gjennom andre poster du, kanskje du finner noen! Mvh Birger Fant det endelig =)
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Datakjeden har preorder-kit.. edit: utsolgt, sorry.. Endret 8. desember 2004 av Smeagoldfish
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Vi to var heldige siden vi kjøpte det igår Ja, takk meg da
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Deilig at preorder-kiten ligger på border å glor på meg
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Deilig at preorder-kiten ligger på border å glor på meg Må si meg heeelt enig der!
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Helt enig men det som er sykt kjedelig er at Blizzard Europe aldri kommer med news om OB i Europa
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Helt enig men det som er sykt kjedelig er at Blizzard Europe aldri kommer med news om OB i Europa Gjesp
Leffa01 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg fikk mitt eksemplar av preorder-kitet fra www.zailor.no igår Vet ikke hvor mange de har igjen, eller om de i det hele tatt har noen igjen
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 har man ikke skaffa den kiten enda så kan man takke seg selv.. (sier jeg, som kjøpte i siste liten)
C-Style Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 hvordan får man registrert seg på wow siden forresten??
Icywiz Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nå er det vel snart så mange som har bestilt pre-order-kit at det ikke lenger er mulig å få plass i Final Beta på noen annen måte?? Ikke at det gjør meg noe, fikk min pre-kit for lenge siden
Kulor Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 hvordan får man registrert seg på wow siden forresten?? Du må vente til FB begynner, da vil det komme en link på en.wow-europe.com. der kan du registrere deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå