Gå til innhold

Mighty Bluffs - ett PvE Horde guild !


Anbefalte innlegg

Selv om vi eide alliance når de kom til crossroads, visste vi vel egentlig at vi var dømt til å tape med en gang vi tok turen til westfall..

 

Raid gruppen var ikke så stor, og jeg som var lvl 25 på den tiden var høyeste lvl i raidet.. Så lenge jeg får drepe gnomer i fremtiden er jeg fornøyd.. :dribble:

 

Vi har mye å se frem til.. :)

Amen.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi (administrasjonen) liker historien bak Horde, da denne føles mer 'gjennomført' enn historien bak alliance. Vi syntes også at rasene i Horde er mer interesante enn Alliance rasene.

 

PvE valget er på bakgrunn av det faktum at man vil i ett spill som WoW oppleve mye griefing, noe vi ikke liker.

Lenke til kommentar
Vi (administrasjonen) liker historien bak Horde, da denne føles mer 'gjennomført' enn historien bak alliance. Vi syntes også at rasene i Horde er mer interesante enn Alliance rasene.

 

PvE valget er på bakgrunn av det faktum at man vil i ett spill som WoW oppleve mye griefing, noe vi ikke liker.

Hva er bra med historien til Horde i forhold til Alliance da?

 

Og hvorfor mener du/dere at det blir mye "griefing" på en PvP server?

Lenke til kommentar

Den oppfattningen som vi har av de to sidene kommer fra egne erfaringer, vi synes det er mye mer lokkende og spille som Horde, og har den oppfatningen at sammholdet ikke minst er som oftest mye bedre enn hoss Alliance. Med tanke på at Battlegrounds også kommer en gang, tror vi at det vil bli mer enn nokk PvP på de Arenaene som det blir spillt på da.

 

PvP og PvE er som sagt en evig diskusjon. Vi har bestemt oss for PvE av den grunn at vi liker og utforske, spille litt mer "fritt" og gjøre det som passer oss best uten og ha den sjangsen for å bli avbrutt plutselig av de som "griefer" deg.

Les gjerne stickyen om dette øverst på siden..

Endret av riversen
Lenke til kommentar
Den oppfattningen som vi har av de to sidene kommer fra egne erfaringer, vi synes det er mye mer lokkende og spille som Horde, og har den oppfatningen at sammholdet  ikke minst er som oftest mye bedre enn hoss Alliance.  Med tanke på at Battlegrounds også kommer en gang, tror vi at det vil bli mer enn nokk PvP på de Arenaene som det blir spillt på da.

 

PvP og PvE er som sagt en evig diskusjon. Vi har bestemt oss for PvE av den grunn at vi liker og utforske, spille litt mer "fritt" og gjøre det som passer oss best uten og ha den sjangsen for å bli avbrutt plutselig av de som "griefer" deg.

Les gjerne stickyen om dette øverst på siden..

Først så er det historien bak Horde som avgjorde, så er det oppfattningen etter egen erfaring...? fikk ikke akkurat svar på det jeg spurte om da men... :no:

 

Kan du begrunne hvorfor samholdet til alliance er dårligere enn hos horde?

Og har noen av dere noengang spillt med en alliance character?

 

Mer "fritt" i PvE?

I PvP så er det jo friere med tanke på at du kan angripe andre spiller når du føler for det og bli angrepet selv.

 

Og hvorfor tror du at folk kommer å "griefer"? De har jo valgt PvP å da er det jo ingenting å "griefe" for.. for da har du jo bestemt deg for at det er greit å bli angrepet av andre spillere.

 

Håper på svar med god begrunnelse

Endret av angry_dee
Lenke til kommentar

1. Den egenerfaringen det er snakk om, er etter å spillt noen Alliance chartere selv, ja. Rasene hadde jo selfølgelig mye og si for valget av Horde.

 

2. Når jeg snakker om sammhold, så tenker jeg på det jeg har sett og lest fra diverse forum og in-game. Jeg vil tro at du ser flere Alliance spillere som ikke hjelper hverandre som et team, og bryr seg katta i om du holder på å dø. Teamplay er viktig, og en overflod av nye mmorpg spillere, som tidlligere bare har spillt FPS spill f.eks har ikke de samme reglene klart for seg.

 

Det er vel ca dobbelt så mange som spiller Alliance fremfor Horde, og en stor part av disse vil jeg tro er såkalte "fjortisser" som har bastant bestemt seg for å følge "den lyse siden" Det minoriteten av WoW spillerne i dag ikke har fått med seg, er det at ingen av Horde rasene er "onde" sånn som Azeroth er nå. Ta orc for eksempel, som egentlig er en nobel rase.. Men ødelagt under slavedømme til The Burning Legion. Etter frigjørelsen fra de, streves det med å få tilbake sin "heritage".

Da skal det også ha seg sagt at Humans er vel den rasen som er grådigst av alle.

 

3. Med å si "mer fritt" mener jeg det at det er friere og spille vanlig og gjøre quests på en PvE server, der hvor du faktisk må aktivere PvP for og kunne bli drept. På PvP servere derimot har du den muligheten at, hvis du er i en contested zone kan du blig bli drept nårsomhelst, nesten hvorsomhelst. Blir dette gjort om og om igjen, går folk lei til slutt. Og dette er såkalt ganking, eller "griefing" hvis du vil kalle det så. Noe som igjen de fleste nye ser på som artig. Du har rett i det å si at det er deres eget valg om de spiller PvP, og at de ikke burde griefe da. Jeg har heller aldri sagt noe annet, det er bare å respektere de på PvP serverne på samme måte som de på PvE, og eventuelle RP servere. Det jeg ville få fram til, er at etter vår oppfattning av spillet, er PvE det som passer oss best.

 

 

P.S Selv har jeg bare spillt i U.S open beta, og Final beta nå. Men føler at jeg kan en god del om teamplay og de forskjellige måtene og spille WoW på.

Endret av riversen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har dere bestemt dere for hvilken server dere skal spille på?

 

Exiles kommer til å velge den første engelske PvE serveren som starter med bokstaven E. Hvis ingen servere starter på E så vil vi velge den under E.

 

Ta det som en utfordring ; )

 

Vi håper vi får litt motstand av noen gode horde guilds!

 

www.exiles.okkelmo.com

Endret av Falconetti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...