Gå til innhold

Legion Of Light *PvP Guild*


Anbefalte innlegg

Velkommen til Legion Of Light

 

Jeg, Zindre- og Henrik skal opprette en World Of Warcraft PvP Guild.

Vi lager denne fordi mange på forumet har spurt mye etter en guild.

Det vil bli opprettet irc channel, hjemmeside og en offesiell forumtråd hvor vi kan diskutere raids, elitemissions osv vi skal spille sammens.

 

STATUS

-IRC Channel : Oppe

-Hjemmeside: Under konstruksjon. lages ferdig i julen.

-100mbits TS2 Server: Oppe i løpet av noen dager

-Rekruttering : Rekrutter fortsatt

-Forum : Ikke oppe! Lager nytt snart! (Grunnet at det gamle var noe dritt)

-HP: Et første layout er klart: http://www.legionoflight.moo.no/

 

**Allianse**

Vi har nå alliert oss med Eyes Of Elune

**Allianse**

 

Vi kommer til å være seriøse, men lager guilden mest for morroskyld, slik at folk skal ha noen å spille med.

Alle som vil kan joine, men vi stiller krav til at man er seriøs, blir med å spille noen ganger og ikke bare tuller rundt.

Vi har forløpig ingen aldersgrense, men vi stiller krav til at spilleren skal skaffe seg retail. Satser på at de som i hele tatt gidder å betale kommer til å spille seriøst.

 

**Joine Legion Of Light**

Tenker på å joine Legion Of Light? Send PM

**Joine Legion Of Light**

 

Vi kommer til å kjøre en liten beta periode i FB, for å teste ut guilden og for at vi skal få lære mer om hvordan man styrer en guild.

 

**Viktig**

Denne tråden ikke skal bli brukt til flaming, men rekruttering og diskusjoner for guildet.

**Viktig**

 

Info

mIRC Channel: #Nor-Nerfers@Quakenet

Faction: Alliance

Guildnavn: Legion Of Light

 

 

Medlemmer(Blir oppdatert)

*PcT(Guildleder)

*Zindre-(Guildleder)

*Henrik(Guildleder

*Netrax

*World Of Warcraft (ja det er faktisk nicket hans)

*Godkiller

*kvitz0r

*Icywiz

*norpheus

*Streken

*Dark_wolf

*alfabanen

*andre_goaaal

*Hazard

*SveinGunnar

 

Glemte å nevne at vi vil gjerne ha folk som kan hjelpe oss med å lage HP.

Jeg kan lage en HP, men jeg er ikke akkurat expert i det.

Endret av PcT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verdens beste Counter-Strike clan hette: Ninjas in pyjamas. høres det veldig seriøst ut?.

Hvor vidt det var verdens beste klan stiller jeg meg uenig til, men det har ingen som helst relevanse. CS er et spill som har langt større fokus på spillet i seg selv, enn f.eks stemningsskapning og troverdighet. WoW er på den andre siden helt på den andre siden av skalaen. Selv på siden til WoW står det klart opplyst om at det ikke er lov å bruke navn som har en futuristisk klang, eller navn som består av idiotiske nerdeuttrykk, derav disse ville ha vært "roflcopter", "nerfdude" og "lolman", for å nevne noen.

 

Jeg mener at for at et rollespill i middelalderen skal være troverdig, må også "kulissene" være troverdige. Jeg føler avsky hver gang jeg ser en spiller med navn som "ultimatekiller" og "bulletproof", og jeg mener at guildnavn av den samme typen er like tåpelige, da de ødelegger atmosfæren. Og jeg vet flere er enige med meg om det.

 

Og for øvrig har ikke jeg sunket til noe som helst nivå. Jeg kom med en saklig tilbakemelding på navnet deres. Har du problemer med å ta annet enn positive tilbakemeldinger som utbrudd og personangrep, så foreslår jeg at du lar noen andre ta ledelse over denne guilden. Modenhet er vel en nødvendighet skal man lede noe, og du viser lite tegn på sådan.

 

Og nei, Henrik, ikke noe annet enn de første setningene er ment til deg.

Lenke til kommentar
Bruke land navn som en del av guild navn er bare teit spørr du meg. Finn på noe bedre

men vi spør ikke deg. og ja, vi skal kanskje skifte navn

 

nerf= drepe/fjerne en spiller/char

Bytte navn?

 

hva med

 

FYL, forget your life.

Queens of the stonage

eller bare Myrkskog elns... ta et norsk BM navn.

 

OK, ikke mer forslag. Sorry, så ikke posten til Zindre- før nå.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...