Gå til innhold

Nvidia utvikler grafikkteknologi for PS3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende dette ja. Når skjermkortene som skal brukes er bedre enn de beste som er å få til pc i dag, så vet jeg ikke helt HVA vi kan forvente... Men at det blir rått, oh yeah:D Håper at det blir xbox2 og/eller PS3 i julegave neste år

• 5 måneder senere...
Skrevet
Tviler på at detta er in-game folkens. Særlig det første bildet ser for bra ut...

ja, ser for bra ut spør du meg. Men når man tenker hvor langt teknologien har gått i dag, så kansje dette er virkelige skjermbilder? :cool:

Skrevet (endret)

Begge spillene er til xbox...

Det er trolig ingame bilspillet hvertfal :love:

hproslan: gammel tråd

Endret av faxe
Skrevet (endret)

jeg har svar til alle deres spørsmål :D har sett på pressekonferansen til sony på E3

ja disse bildene er i real time (in game), ja begge er til PS3, ps3 har den råeste grafikken og vil slå xbox 360 *i følge sony da :)* hele pressekonferansen kan du se på gamespot trykk på sony press conferance

sinnsyk real-time

Endret av potetgullmannen
Skrevet

Jeg trodde det amerikanske fotball spill bildet var fra en reklame (for xbox360) og ikke ingame... mener å ha lest det en plass for en god stund siden.

Skrevet

Ingen av bildene er ingame. Det er bare mock-up i CG om hvordan utviklere tror spillene vil se ut. De har dere rundt lillefingeren sin, ikke la dere lure så lett.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...