Gå til innhold

SE "Codename CLARA" K700i etterfølger / NYE bilder


iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildene blir vel ikke mindre, men pikslene blir større.

Hvis jeg bruker digital zoom på min CX65, blir bildene mindre, ja. På kraftigste zoom (4x tror jeg) blir likevel ikke bildene mindre enn at de dekker hele skjermen, så som MMS til andre mobiler ser man ikke forskjell. Men det blir veldig kipt når man prøver å se på bildene på PC'en... :nei:

Lenke til kommentar
Hvis jeg bruker digital zoom på min CX65, blir bildene mindre, ja. På kraftigste zoom (4x tror jeg) blir likevel ikke bildene mindre enn at de dekker hele skjermen, så som MMS til andre mobiler ser man ikke forskjell. Men det blir veldig kipt når man prøver å se på bildene på PC'en... :nei:

Bilde tatt med 7610, zoom (husker ikke hvor mye)

Som du ser så er oppløsningen fortsatt 1152x864 piksler.

 

Tror "Clara" kommer til å bli veldig populær jeg. :yes:

Lenke til kommentar

Hmm?? :roll:

Kjempe-kuult at SE kommer med en oppfølger av K700. Men unskyld meg. Designet ser jo unektelig ut som t6x0-serien?!? Forøvrig synes jeg ikke dette designet er noe pent i det hele tatt. ikke for det: jeg elsker SE sine mobiler, men hvis dem har laget en etterkommer av k700'en så synes jo jeg at dem skulle basert seg mer på det designet (som jeg forøvrig rå-digger!)

Ser det blir postet endel bilder av telefonen allerede. For min del tror jeg nok dette bare dreier seg om spekulasjoner og fri fantasi! Men det er jo mine meninger, da...

 

Leste litt på nett om mulige navn på etterfølgeren.

"codename CL" eller "Clara". Mulige serie-nr. T650/F700.

Der er det jo ingen tvil om det bare dreier seg om spekulasjoner. At codename er korrekt skal jeg ikke diskutere på *ler* :D

 

Men uansett: Håper vi får se noe konkrete bevegelser på sonyericsson.com straks hva "codename CL" anngår.

 

<=== Venter Spent!!! :dribble:

 

Mvh; Haarek67

 

<== Sony Ericsson k700i + Nokia 6630-eier :)

Lenke til kommentar
Bilde tatt med 7610, zoom (husker ikke hvor mye)

Som du ser så er oppløsningen fortsatt 1152x864 piksler.

Det har du sannelig rett i. Da er det nok forskjell fra telefon til telefon (evt. merke). Det er igrunn greit at telefonen lager bilde i samme størrelse, men på en annen side kunne det være greit å overlate interpoleringen (forstørringen) til litt ordentlig programvare, som Photoshop, elns. Stoler ikke like mye på mobiltelefonens programvare. På en annen side vil vel telefonen jobbe mye mer før man kan ta et nytt bilde, hvilket gjør at det blir tregere... :shrug:

Lenke til kommentar

kommer nok dessverre ikke til norge på tja... før april sikkert?

 

Gjetter vilt jeg nå altså...

 

1 Mars er datoen hvor den vil bli lansert av SE, altså presentert for presse og publikum.

Og da vil alt av info og tekniske spesifikasjoner komme for en dag, tror dette kan være en ny "T610" fra SE, 2 mpxl med autofocus kan bli spennende!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...