LuggagE Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Fikk aldri med meg at dere hadde servere oppe, dessverre :/ Uansett, skal starte å spille der nå. Det jeg har merket er utrolig populært blandt norske CS:S spillere er de_dust 2, det er etter min mening ett av de beste mappene også. Ut i fra alt dere har sagt her, ikke egen erfaring, så er dette det jeg ser etter i en server jeg skal bruke mye tid på: - Spiller ordentlige maps (De_ maps generelt) - Ranking system, det gir mye mer spillverdi - En god måte å få tak i admins på, enten via IRC eller en annen form for "Hjelp meg det er cheatere her" funksjon - God info om eventuelle map-rulleringer - Renslighet (Dvs ikke mye av "MULTI KILL!!" roping, masse lyder og stæsj generelt. Jeg spiller nesten bare på catch-gamers' servere, de har forstått hvordan man får det til. Kan eventuelt si mer når jeg har prøvet ut serverene Uansett, stor takk til gamer.no, har lenge hatt lyst på en server fra dere, og det har dere tydeligvis hatt, bare jeg som er blind Prates der!
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 LuggagE trur faktisk denne 1.6 serveren er relativt ny. Enig i de du seier.
Bluebeans Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Spilte på den isted. Fikk litt inntrykk av det var hastverksarbeid. Ta en ryddings i amx mappa sier jeg bare.
Ueland Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 LuggagE trur faktisk denne 1.6 serveren er relativt ny. Enig i de du seier. Ble satt opp til test for et par dager siden, har forøvrig og fjernet "stashet" nå siden det var noe som snek seg inn ufrivillig
nxo Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 DIG!!! Jeg spiller BARE CSS så det er bra at dere tar det..!
~Alex~ Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Er det noen mulighet for at Gamer.no setter opp noe annet enn en CS eller batllefield server? Tenker på Americas Army og Call of Duty United Offencive. Begge spillene er utrolig populære over nett. Grunnen til at jeg sier det er såklart 100% subjektiv. (Jeg spiller AA og Cod:uo)
Elendil Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Nokre av serverane er nede da, men grunnen er kanskje at dei ikkje blei brukt så masse?
Elendil Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har man lagt opplegget på is? Vist ikkje, det hadde vore veldig fint hadde man bytta ut BF:V serveren med ein BF2 server eller kanskje fleire. Mange som speler (dei fleste; frå i morgon) BF2 her. Og så er jo CS:S serverane og CS 1.6 serveren "lagt" ned. Endret 22. juni 2005 av Kjet!l^
<Iversen> Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 BF2 servere hadde vært noe, fått samla gamer.no folket
Elendil Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 BF2 servere hadde vært noe, fått samla gamer.no folket Ikke sant.
Jonnar Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Alle er nede fortsatt? Evig gay da. Nå som jeg endelig har kommet meg på PC hvor det er mulig å spille Source og BF, og serverene er nede.
MrLee Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 BF2 servere hadde vært noe, fått samla gamer.no folket Ikke sant. de leter jo etter folk som kan drifte BF2 servere, så det er jo tydelig at det er noe i gjære...
Elendil Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har jo fått med meg det, eg kom jo med forslaget før.
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Og jeg har et tips for de CS:S serverene. Sett en Sticky på CS delen av forumet, så finner fler folk den
TST Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Betatestingen er ferdig, takk for tilbakemeldingene sålangt. Vi fyrer opp en skikkelig Battlefield 2-server om ikke lenge, og følger forhåpentligvis på med noen andre spillservere på sikt. Mer info senere.
Aasgaard Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vi har nå en Battlefield 2-server kjørende. Klikk her for mer info.
Anbefalte innlegg