Fr3drik Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet hvordan jeg kan bruke bittorrent klienten Azureus gjennom proxy (som jeg har satt opp) ? Jeg får NAT-Feil på port 6881, og har testet et par andre bla. 8080, men ikke noe fungerer. Tips?
Fr3drik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 (endret) hvilken isp har du? V Er ikke sikker, men jeg er i en skole i Sarpsborg (st. olav vgs). Endret 6. desember 2004 av Fr3drik
Entity extraction Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) ok Jeg får alltid akkurat den feilen, må trykke "hide" 3 ganger. Men deretter virker det. Jeg har åpnet de portene i rutreren min, så trafikken slipper igjennom. Det kan se ut som om de portene er lukket i firewallen til skolen din. Det er vel ikke noen fornuftig måte å komme seg gjennom det. Dersom du likevel skulle prøve å få det til, så vil vel skolen bare bli enda mer restriktive. (Det ville jeg gjort) Edit: Derso du har satt opp proxy, så er du vel kanskje ikke elev da? V Endret 6. desember 2004 av vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå