Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg limt på topp-platen, filt litt og tilpassa og halveis ferdig med viftegrillen. Skal ikke gjøre mer i dag. Vil dere ha en update nå eller imorgen når alt er ferdig? Bare bilder av nåværende tilsttand da.

 

Edit: Siden ingen har sagt noe blir det imorgen

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Matt ja. Da blir saken anderledes. Har pussa den matt nå :thumbup: Nå som jeg fikk skjermkortet litt billigere enn det jeg hadde tenkt kan jeg kjøpe en litt dyrere prosessor. Valget vil vel falle på AMD Athlon64 Mobile 3200+ Hvis ikke jeg plutselig skifter mening(lite sannsynlig :p ).

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Perry:Den personen som solgte dette har jo bare positive kommentarer da. Får teste den meg en gang den kommer på denne maskinen jeg skriver på nå. Håper virkelig at den virker.

 

Alexern: Får håpe det ;) Kanskje det blir update i dag, kanskje det blir update i morgen.

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Nei, brukt Finepix xxx. 6 megapiksler.

 

Gammelt prosjekt? Den skjønnte ikke helt.

 

Edit: Greit prosjekt? Det hadde vært litt fint med litt mer entusiasme her. Snart kommer en update. Må bare vente til sparkelet tørker sånn at jeg kan pusse litt.

Endret av illvit
Lenke til kommentar

UPDATE!!

 

Beklager de uskarpe bildene

 

Pussa og sparkla. Det skal som dere ser være kantfritt! (woops! "Døra" og bakplaten er teipa på. Fronten er ikke satt på.)(Bare midlertidlig skeiv)

DSCF1508Custom1.jpg

 

Et bildet til

DSCF1507Custom.jpg

 

Viftegrillen. Ikke helt ferdig Skal også her være avrunda hjørner.

DSCF1509Custom.jpg

Endret av illvit
Lenke til kommentar

hehe, najs tid å surre rundt på pc'en da...

 

men det ser jo ut som det blir bra da ;)

 

viftene skal ikke sitte helt inntill grillen eller hva?

 

kanskje du kunne hatt no gitter eller no som tar støvet bak grillen? no allà det jeg har i front på kassa mi? ;):)

 

edit: kan du ta et nærbilde av det som er på det midterste bilde ? :)

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Hei! Takk takk.

Nei, det skal være et mellomrom å ca 5-7 cm fra viftene til viftegrillene. Hvis du går litt lenger opp ser du noen aluminiumsviftefiltrer, og det er de jeg kommer til å bruke.

 

Nærbilde? Kanskje jeg kan ta det ikveld etter at jeg har jobba enda litt mer. Men fint at du spør :thumbup:

 

EDIT: http://img.photobucket.com/albums/v608/illvit/DSCF1264.jpg (aluminiumsfilter)

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...