Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var det på tide med en update.

 

Her har jeg brukt bondo på front og topp:

DSCF1264Custom.jpg

 

Etter "litt" pussing på topp:

DSCF1265Custom.jpg

 

Etter "litt" pussing på front:

DSCF1266Custom.jpg

 

ferdig med pussing: Både med plexi og front og topp.

DSCF1268Custom.jpg

 

Et bildet av hvordan viftehullene kommer til å bli(paint skillz :p ). I tillegg skal jeg lage noen "spacere" av plexi sånn at viftene får enda mer luft å boltre seg merluft.

frontvi4x33.jpg

Tror jeg skal lage et "kontrollpanel" av plexi og. Det blir ca som viftegrillen(frosted), og der skal det være av/på lcd reset i den rekkefølgen fra venstre til høyre.

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Det ser kanskje pinglete ut nå, men ikke etter at alle platene er satt på plass, for da ser man ikke ramma. Den er ihvertfall ikke noe pinglete:) *Når jeg har vært sliten har jeg satt meg oppå ramma (med 2 av platene limt fast), og den har ennå ikke knekket sammen.

 

JEg kaller det bondo, med det er egentlig finsparkel fra biltema. Men som du ser så ligner det 100 prosent på bondo. Jeg har funnet ut at "bondo" er like sterkt, hvis ikke sterkere enn superlim!!

Endret av illvit
Lenke til kommentar

primer = grunning... enklere...

 

den gjør at deler ikke ruster så fort, den gjør klar for maling, dvs. at malinga fester seg mye bedre, og den vil nok ta noen små hull, du må bare ha et par lag/strøk, men jeg ville ikke satsa på at den tar alle...

Endret av alexern
Lenke til kommentar

det er ganske enkelt å få det flatt med sparkel du må bare ha en sjikkli spade...

 

så ere bare et drag også er det flatt.... dem har det på biltema, og helt sikkert clas og byggmakker og alt mulig...

 

edit: det lønner seg kanskje å bruke en pussemaskin eller no, eller så må du i det minste ha en trekloss eller no i sandpapiret.

 

bruk 100 til du har fått det nesten sånn det skal være også avslutter du med maks 200 eller så har det nesten ingen effekt... kan sikkert gå høyere men det vil jo ta flere år omtrent....

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Hva synes dere vil bli best? Det er snakk om viftegrillen

 

1.At den er gjennomsiktig klar

 

2.At den er matt

 

3. Noe alla "The black mirror project. Bare med hvit under plexien istedet for svart.

 

Hvis det blir nr.1 eller 3 så har jeg et lite problem. Har allerede pussa den svart. Noen som vet hvordan jeg kan få den blank og fin igjen?

 

Hvem blir den hellige seer nr. 7000

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...