Gå til innhold

Anbefalte innlegg

boikott prøven da vettu  (dere)

Hvordan da? Skulke¨?

 

blei jævelig nice det der ass... drit bra jobba..... starter med nasjonaleprøver neste uke vi... føler på meg at jeg kommer til å dra ned snittet littegrann ... hvertfall i matte 

Takk!! Jeg synes matte er gøyjeg :blush:

 

Ser veldig pent ut

 

btw. jeg er en av de som nekter å være med på de narsjonale prøvene

Takk!

Hvordan kan du nekte?

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må som mange andre prioritere skolen nå, så update kommer etter de nasjonale prøvene.

deven ass de dere nasjonale prøvene suger ass! skal ha de snart vi og! :nei::thumbdown:

Det verste er at det er så tidlig på året.

når de først skal teste gjenom snittet på elevene kan de går ta HVOR mye penger skolene får i års budjset også! :hrm:

Lenke til kommentar
Det bør gå fint å lodde ut pci-sporene, men da blir vel kondensatorene et problem?

hva mener du? Kanskje jeg heller bare skulle slipe det litt ned, eller er det en dårlig idé?

 

Så snart jeg får svar skal jeg begynne med arbeidet

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Hvis de er like høye som pci-sporene hjelper det ikke å fjerne dem, hvis du ikke lodder på kabler på kondensatorene og legger dem en annen plass.

Ingen kondensatorer i veien

 

går det ikke å sette PSU'en stående?

eller har du gjort det?

Det går ikke. Blokkerer for skjermkortet da.

 

du kan jo sikkert kappe/slippe litt på psu'en også da vis det går.. for da slipper du å tenke på at kansje hovedkortet blir ødelagt

Kanskje det går. Vent til imorgen, så skal vi se hva som skjer.

 

Takk for respons alle sammen :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke lese gjennom alle postene for å finne det ut, men hvis du ikke har har gjordt det: Ta PSU ut av det lille metallkabinettet dens, den blir sannsynligvis minst2,5 cm kortere siden det er en 80mm i bakkant. Du må selvfølgelig snu den 90* for å få noen virkning.... jeg ser forresten at du har en relativt fet bling-bling PSU som du kanskje ikke vil lage hakkemat av men.... du får plass uten å ødelegge noe hvertfall. Alt jeg har skrevet her er resonert fram til fra bilde på første side og post.

Good Luck! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...