Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer nok noe veldig snart skal dere se ;)

Dere kan også kjøpe nyeste utgave av PCGamer UK, hvor de har en to siders artikkel om oss, og bilder som bare de har fått tilgang på, og de bildene er veldig flotte om jeg så får si det selv :)

PCGamer UK? Dere bortskjemte drittunger! :hrm:

Neida, en liten spøk. :D Så dere blir kjendiser, hva? Kanskje dere blir som Dsert Combat Teamet.

De fikk forespørsel av Dice om de ville være med å lage BF2. Kanskje dere får være med å lage HL3. :p

Lenke til kommentar

Regner dere med å være ferdige i løpet av 2006? Syntes bildene ser helt utrolige ut. Jeg fikk aldri spilt ferdig HL1 fordi det hang seg midt i spillet, og så syntes jeg grafikken var rett og slett fæl. Gleder meg, og det er kult å se at folk interesserer seg i prosjektet.

Lenke til kommentar
[iC,12/08/2005 : 01:08] Å fy faen! Spark Gabe! Sett deres leder til å lage HL3! All hail!

Satan som det første levels-bildet ga meg hakaslepp!

Enig! Første bildet var jo sykt, den veggen skulle man nesten var klippet ut av et ekte bilde og lagt over de "dårlige" standard-teksturene til HL2!

 

Men seriøst, dette ser sykt ut! Hvis det blir så bra som det ser ut som kommer dere til å bli kjente, det er jeg sikker på! :dribble:

 

Her fant jeg noe etter et Google-søk på Black Mesa Source: http://mods.moddb.com/4384/

 

Bilder som ikke er lagt ut i tråden enda! :dribble:

 

Edit: 20 precent complete? Er ikke Forget About Freeman et godt stykke ute i spillet da?

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Å herregud, jeg har gledet meg til denne modifikasjonen lenge, men jeg ante ikke at det var noen norske med på laget! Dette blir dritbra, bare føler det på meg!

Fikk vite om dere gjennom siden www.hlfallout.net , jeg anbefaler dere som har interresse i å følge med på Half-Life 2 og dets modifikasjoner å følge med der.

Er en knallbra side med et velutviklet forum!

Ta en titt!

 

Nå er jeg fullt klar over at jeg høres ut som om jeg

reklameansvarlig for siden, men det er jeg ikke :nei:

 

;)

Lenke til kommentar
Edit: 20 precent complete? Er ikke Forget About Freeman et godt stykke ute i spillet da?

Joda, FAF er et godt stykke ut i spillet, men vi jobber med hvert vårt kapittel, så dere må ikke ta det etter hvilket kapittle vi viser fram, men hvor mye vi sier at er ferdig ;) Jeg og Geronimous f.eks. jobber med Lambda Core, som er det siste kapittelet før Xen, likevel så er vi bare 25-30 prosent ferdig med modden.

 

Se på første level bildet, dere ser den lille figuren som står helt til høyre på demningen..? Det er grunten vår, så fortsett med å sprute sunn buksene deres ved hvor stor demningen har blitt i forhold til originalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...