Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hvordan tror dere spillene blir i 2006/2007 med stor tanke på grafikken, men ikke minst system requirements og selve spillets fysikk ? Tenk deg en enda forbedret version av Doom 3 grafikken, samt half life 2 fysikken ? Det blir nesten real, og jeg er bombe sikker på at det er fremtidens grafikk.
Gromle Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Tja.. Ser for meg at EA kommer til spy ut grafiske nesten perfekte spill som totalt mangler sjarm og historie. NFS:U 4 får alle fjortisene til å hyle av fryd. Doom 4 kommer, med en mer detaljert svart skjerm enn noe annet spill kan vise til. Dette takket være den nyutviklete DarkEnigne som takler flere nyanser av svart enn noen annen spillmotor ever. HL 3 kommer. Kopisperren er så enorm at fåtall av de som kjøper det klarer å få aktivert i løpet av det første året det er markedet. CD-Key er på 3 A4-sider, og Steam krever at spillet må aktiveres på nytt for hvert kapittel. Final Fantasy 23 kommer. Med en lolita-erotisk undertone svinser små søte asiatiske pixeldamer rundt skjermen. Grafikken og detalje på personene spillet får Valgjerd til å gå i taket å forby spillet. Novalogic fortsetter å spy detaljerte 3dshootere. Flotte miljøer og realitiske oppdrag. Men AI suger fortsatt balle. Bush invaderer Afrika etter å ha spillt litt for mye, og tror at alle terrorister er dumme fordi de er det i spillet hans. Fan så trøtt jeg egentlig er nå.......
MrLee Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hvis dette er deg trøtt, vær trøtt hver gang du poster her takk
Loke-- Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 lol MrLee Skal komme sånn Blue ray eller noe da til PS og slikt
noseh Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 orker ikke tenke så langt fra i tid engang vet bare at jeg gleder meg SINNSYKT mye til S.T.A.L.K.E.R.
potetgullmannen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 tror ikke forandringene vil bli enorme.. kansje som mellomrommet mellom bf 1942 og farcry er nå.. hvis noen skjønner hva jeg menaer da
Owz Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 helt for j.....!!! det kommer sikkert mange flere drit spill og noen... vel ikke så dårlige
Glipp Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 tror ikke forandringene vil bli enorme.. Plzzz.ikke si det.. det samme tenket vi får 5 år siden... går det virkelig an å få grafikken bedre ?? TVILER... Men vi ser jo det Vi kan bare ikke tenke oss hvordan spill ser ut i 2007.. kan være noe av det samme, kan være en helt ny revolusjon time will show
ttt Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 neste unreal motor kjem vel rundt 2006/2007 så den vil vel gi oss eit greit bilde av korleis grafikken (og fysikken) kjem til og bli. http://www.unrealtechnology.com/flash/technology/ue30.shtml
sixx Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 det kommer som vanlig en haug med dritt spill og noen få bra spill... Grafikken vil kreve mye mer enn nå til dags...hvertfall det dobbelte, 5 ghz cpu er også noe som man må ha får å kjøre optimalt...
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Unreal3 De sier at hver enkelt spillfigur i Unreal3 vil inneholde like mye informasjon som en hel level i Unreal2.. Endret 5. desember 2004 av Vultur Gryphus
potetgullmannen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 mennesker har det med og tro at utviklingen går mye fortere enn den egentlig gjør :\
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ca hoppet fra grafikken som var i 2002, altså ikke enorme skritt, men absolutt merkbart. Kan jo dog hende at det kopmmer en revolusjon, men jeg tviler..
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Forskjellen fra doom 1 til doom 3 blir kanskje lik som forksjellen fra doom 3 til et mulig doom 5 ? hehe. Det hadde vært greit..
And.rs Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hmm, hva med denne cell teknologien da? Det sies jo at det er en MYE kraftigere prosessor enn det vi har i dag, og når den etterhver blir utviklet videre (noe som ikke burde ta alt for lang tid hvis alt går som det skal) skal man jo ikke se bort i fra en hvertfall grafisk revolusjon???
Prebo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Tja.. Ser for meg at EA kommer til spy ut grafiske nesten perfekte spill som totalt mangler sjarm og historie. NFS:U 4 får alle fjortisene til å hyle av fryd. Doom 4 kommer, med en mer detaljert svart skjerm enn noe annet spill kan vise til. Dette takket være den nyutviklete DarkEnigne som takler flere nyanser av svart enn noen annen spillmotor ever. HL 3 kommer. Kopisperren er så enorm at fåtall av de som kjøper det klarer å få aktivert i løpet av det første året det er markedet. CD-Key er på 3 A4-sider, og Steam krever at spillet må aktiveres på nytt for hvert kapittel. Final Fantasy 23 kommer. Med en lolita-erotisk undertone svinser små søte asiatiske pixeldamer rundt skjermen. Grafikken og detalje på personene spillet får Valgjerd til å gå i taket å forby spillet. Novalogic fortsetter å spy detaljerte 3dshootere. Flotte miljøer og realitiske oppdrag. Men AI suger fortsatt balle. Bush invaderer Afrika etter å ha spillt litt for mye, og tror at alle terrorister er dumme fordi de er det i spillet hans. Fan så trøtt jeg egentlig er nå....... *ligger å vrir meg av latter på gulvet* Dette var en god oppmuntring på en søndags kveld Takk, tusen takk!
RogueFreak Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg vil egentlig ikke spå på hvordan spillene i 2006/2007 vil se ut. Det jeg derimot er utrolig spent på, er hvordan grafikkmotoren til OFP 2 vil se ut! Personlig håper jeg at de fortsatt har like store eller større kart enn originalen, at de ikke lager ett fargerikt og glatt utseende a'la Far Cry (og jeg liker Far Cry men den type grafikk gjør seg ikke i OFP!), at de bruker en fysikkmotor som er så realistisk som mulig, at de satser mer på terrainfeatures, bygninger og kjøretøy (så lenge menneskene ser ut som de gjør i VBS1 trenger ikke jeg mer), at de beholder tidssyklusen med dag og natt, at de beholder og forbedrer væreffekter, at de har med alle slags dyr (både husdyr og ville dyr) a'la Animal Pack til VBS1, at de har med en eller annen form for deformable terrain (trær som velter, lage hull i bakken osv... noe a'la Söldner), gjerne at de har med naturkatastrofeeffekter (som f.eks. skogbranner, stormer, tornadoer, snø/leireras, osv...), og masse mer! Vel, det er min ønskeliste iallefall... det gjenstår og se hva BIS kan få til, men jeg tviler på at vil skuffe!
Pastor Lorentzen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Spill vil ligne mer og mer på virkeligheten, samtidig som de blir kjedeligere og kjedeligere å spille, på grunn av alle begrensingene realismen påfører dem. Det kommer færre spill, store spill tar et par år ekstra å utvikle. Kun de største og mest kommersielle overlever. Det vil vokse frem en undergrunnsbevegelse som lager enklere spill med mindre strenge krav til grafikk, fysikk og teknikk. Denne vil bli stadig større etterhvert som det ene etter det andre firmaet med 100+ ansatte på fem år lange FPS-prosjekter går under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå