Dekanus Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hei! Jeg har trådløst nett hjemme. Nå skal også den stasjonære pc´n kobles opp mot nettverket. Skal jeg kjøpe PCI-kort eller USB-kort? Og: HVILKET?!?!?! Har lettog lett, men finner ingenting bra! Hilsen Dekanus
Efreet Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det finnes ikkje trådlause nettverks kort for PC. Du lever i framtiden. Du finner mye på komplett.no, eller søk i topics.
Dekanus Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Er ikke dette PCI-kort? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121779&cks=PRL Hilsen Dekanus
Dekanus Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Noen som kan hjelpe da? Hilsen Dekanus
Mr Burns Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Samme produsent på aksesspunkt og kortet kan sikkert være lurt. Hva slags aksesspunkt har du? Personlig så fortrekker jeg PCI-kort. Hvilke kort har du sett på og forkastet?
Dekanus Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Har 3Com med g-standarden. Har sjekket kortene på hw.no, men INGEN får god omtale etter det jeg kan lese! Litt frustrerende å skulle kjøpe katta i sekken... Hilsen Dekanus
Darth Kjell Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Har selv et 3Com PCI-kort a/b/g med ekstern antenne. Fungerer bra det. Litt klumpete men...
Skeetzoid Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 har selv Linksys router og nettverkskort (54 Mbit/s) kjøpt på elkjip av alle ting har i tillegg onboard nettverks kort + ett pci standard nettverks kort .... siden routern stå oppå pcen så fant jeg ut det var liten vits med trådløst mellom desktop pcen og routern Pytt sann ja hadde jeg bare tid til å bruke den bærbare også
agvg Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Skal jeg kjøpe PCI-kort eller USB-kort? USB har den fordelen at du kan sette en 5m lang kabel på det hvis du sliter med dårlige signaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå