div_ Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kan jeg ikke installere det uten den "Jæ**** steam greia? Hva om jeg ikke hadde internett, så kunne jeg ikke bruke det jeg har betalt 300kr for? Ikke kan jeg velge hvor jeg vil installere heller, for noe tull!
MrLee Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det står på eska at du MÅ HA internet tilkobling for å spille...se godt etter...Det er det DU som må gjøre selv...morra di passer ikke på Og du kan selv velge hvor du vil legge steam
Vice Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kan jeg ikke installere det uten den "Jæ**** steam greia? Hva om jeg ikke hadde internett, så kunne jeg ikke bruke det jeg har betalt 300kr for? Stemmer, når du kjøper HL2 får man et verre produkt enn det de som laster det ned gratis får. De slipper å bruke Steam.
div_ Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Snakk om makt arroganse, så skulle du ha isdn, må du i tillegg betale tellerskritt for å spille noe du har betalt forog installert.....sykt Får vel laste det ned da....
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kan vi ikke alle begynne å grine? Ingen som har tvingt på deg et av tidenes beste spill. Endret 4. desember 2004 av pain
potetgullmannen Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Snakk om makt arroganse, så skulle du ha isdn, må du i tillegg betale tellerskritt for å spille noe du har betalt forog installert.....sykt Får vel laste det ned da.... hahaha og laste ned HL2 med isdn vil koste mye mer enn og bare registrere det på steam du må ikke ha konstant forbindelse for og spille det :!:
div_ Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 (endret) okay okay..det er BRILLIANT!!:-)) Uansett så er den online delen dum, det er nok noen som aldri kan få spillet grunnet mangel på internet.. Endret 4. desember 2004 av div_
|FSK| Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Helt realistitsk, hvor mange tror du egentlig det er?
k_forb Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Synes Valve har vært flinke!!! Dette er ett steg i riktig rettning i kampen mot pirat-kopiering! Valve har all rett på sin side, når de velger at alle som skal spille spillet må aktivere spillet over internet. Så lenge dette kommer tydelig frem på pakkning!
Dipso Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ikke kan jeg velge hvor jeg vil installere heller, for noe tull! Du tuller? Jeg har veldig streng orden på hvor ting legges på harddiskene mine og blir eitranes hvis hl2 ikke vil legges inn der jeg vil ha det.
Vice Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synes Valve har vært flinke!!! Dette er ett steg i riktig rettning i kampen mot pirat-kopiering! Valve har all rett på sin side, når de velger at alle som skal spille spillet må aktivere spillet over internet. Så lenge dette kommer tydelig frem på pakkning! Du har tydeligvis fått med deg svært lite... For det første: Det er bare de som har ærlig og redelig kjøpt spillet som må logge seg på for å få det installert/spille. Piratkopiene går sin fulle gang som vanlig. For det andre: Det kommer ikke tydelig frem på pakningen.
Frijazz Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe eller spille dette spillet, og dersom man velger å kjøpe HL2 må man følge oppsettet Valve har. Værre er det ikke.
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synes Valve har vært flinke!!! Dette er ett steg i riktig rettning i kampen mot pirat-kopiering! Valve har all rett på sin side, når de velger at alle som skal spille spillet må aktivere spillet over internet. Så lenge dette kommer tydelig frem på pakkning! Det har du så absolutt rett i. Men husk at folk har hacket både FBI og alt som er av anti-hack systemer. Piratkopieringen kommer til å fortsette i flere år, akkurat som spillene gjør...
k_forb Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synes Valve har vært flinke!!! Dette er ett steg i riktig rettning i kampen mot pirat-kopiering! Valve har all rett på sin side, når de velger at alle som skal spille spillet må aktivere spillet over internet. Så lenge dette kommer tydelig frem på pakkning! Du har tydeligvis fått med deg svært lite... For det første: Det er bare de som har ærlig og redelig kjøpt spillet som må logge seg på for å få det installert/spille. Piratkopiene går sin fulle gang som vanlig. For det andre: Det kommer ikke tydelig frem på pakningen. Jeg sa ikke at dette vil få slutt på piratkopiering, men at det er steg videre i kampen mot piratkopiering. Det gjør det også lettere for online-gamere å holde lik version av spillet, med de siste patchene, anti-cheats, osv. Piratkopierng vil det antaklig alltid være, men det vil bli mindre ettertraktet å ha ett piratspill som hele tiden er "out of date". At det ikke er skikkelig merket på esken, vet jeg ikke noe om, men det bør det være!
John P. Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ikke kan jeg velge hvor jeg vil installere heller, for noe tull! Du tuller? Jeg har veldig streng orden på hvor ting legges på harddiskene mine og blir eitranes hvis hl2 ikke vil legges inn der jeg vil ha det. Jeg ble også "forbanna" på dette - men det viste seg at når du legger inn Steam, står det med ganske unnselig skrift at mappen du legger Steam i også vil bli mappen alle Steam spillene legges i. Så husk det når du innstallerer, at du innstallerer Steam der du ønsker at spillet skal være. Har selv reinnstallert, og la da inn Steam og dermed også spillet på Spill-partisjonen min. Det burde jo stått "WARNING: The directory in which you install Steam will also be the directory all your Steam games are installed in!" eller noe i den duren. -Med litt bedre Engelsk kanskje....
div_ Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 1oppstart tok 15minutter med noe "decrypt" greier online. Heldigvis var det KUN 1oppstart som var slik, ikke hver gang.
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Kan jeg ikke installere det uten den "Jæ**** steam greia? Hva om jeg ikke hadde internett, så kunne jeg ikke bruke det jeg har betalt 300kr for? Ikke kan jeg velge hvor jeg vil installere heller, for noe tull! Du kan jo velge hvor HL2 skal ligge! Det er jo bare å installere Steam en annen plass, så kommer HL2 til å ligge der. Angående dette med internett, nei du kunne ikke spilt HL2 om du ikke hadde hatt internett tilkobling, men siden du sier det på den måten, høres det ut som at du har internett, og da er det jo ingen fare. Uansett, dette var jo egenlig en unødvendig tråd. Slikt er blitt diskutert ofte her. Dessuten er denne tråden feilpostet.
blacktower Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Denne er feilpostet. Ettersom du har så mange poster burde du vite hvor den skal ligge, og førsteinnlegget ditt var heller ikke spesielt konstruktivt. Stenges.
Anbefalte innlegg