Gå til innhold

Genialt med pre-order pakka.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt å klistre cd-key'en oppå cd plata med negerlim. Etter en time i spilleren var den borte gitt. Måtte demontere cd-spilleren for å få den ut igjen. Juhu...

Fy fader... da er nok du den eneste som har opplevd det.... Min var festet til Coveret bak en sån en dritt lap med en hau av info

Lenke til kommentar
ps: tipper noen kommer til å reagere på "negerlim" :D .

hehe, jeg gidder ikke å reagere, men jeg vil gjerne høre definisjonen på "negerlim" :hmm:

 

 

Btw. Noen her som har hørt litt på soundtracket? Jeg synes bare det er så fantastisk gjennomført. Beste blizzard noensinne har laget, tett fulgt av War3 og FT.

Jeg liker "Stormwind", "Ironforge" og "Dun Morogh" best på preorder plata.

 

men totalt over hele soundtracket, så er favorittene mine helt klart "Shaping of the World" og "Song of Elune"

(disse får du på soundtracket som følger med Collectors Edition, der er det totalt 30 tracks)

Lenke til kommentar
ps: tipper noen kommer til å reagere på "negerlim" :D .

hehe, jeg gidder ikke å reagere, men jeg vil gjerne høre definisjonen på "negerlim" :hmm:

 

 

Btw. Noen her som har hørt litt på soundtracket? Jeg synes bare det er så fantastisk gjennomført. Beste blizzard noensinne har laget, tett fulgt av War3 og FT.

Jeg liker "Stormwind", "Ironforge" og "Dun Morogh" best på preorder plata.

 

men totalt over hele soundtracket, så er favorittene mine helt klart "Shaping of the World" og "Song of Elune"

(disse får du på soundtracket som følger med Collectors Edition, der er det totalt 30 tracks)

Er veldig fornøyd med soundtracket til WoW!

 

Mvh Birger

 

 

P.S. Har en post ang. det..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...