Gå til innhold

Hva er morsomst å legge i micro'n?


thomie6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min microhistorie:

 

Påsken for 3 eller 4 år siden fikk jeg høre på radioen at det var noe galt med batteriene på ericsson T20-s mobiltelefoner, men de ville likevel ikke tilbakekalle mobiltelefonene :D Min telefon som jeg hadde kjøpt 6 måneder før hadde ganske dårlig batteri, så jeg bestemte meg for å fikse problemet. Jeg kjørte telefonen i mikroen i 2-3 sekund... så virket den ikke.

 

Så gikk jeg til butikken og spurte om dette var en garantisak, den virket plutselig ikke. De kunne ikke finne spor etter mishandling eller fuktighet så jeg fikk en ny T-20e med bra batteri :D

 

 

Moral: skal du ødelegge småelektronikk uten at reperatør finner ut hva som er ødelagt hiver du den 2 sek i microen på 750W :D

Lenke til kommentar
Min microhistorie:

 

Påsken for 3 eller 4 år siden fikk jeg høre på radioen at det var noe galt med batteriene på ericsson T20-s mobiltelefoner, men de ville likevel ikke tilbakekalle mobiltelefonene :D Min telefon som jeg hadde kjøpt 6 måneder før hadde ganske dårlig batteri, så jeg bestemte meg for å fikse problemet. Jeg kjørte telefonen i mikroen i 2-3 sekund... så virket den ikke.

 

Så gikk jeg til butikken og spurte om dette var en garantisak, den virket plutselig ikke. De kunne ikke finne spor etter mishandling eller fuktighet så jeg fikk en ny T-20e med bra batteri :D

 

 

Moral: skal du ødelegge småelektronikk uten at reperatør finner ut hva som er ødelagt hiver du den 2 sek i microen på 750W :D

Det var en person for noen år siden som prøvde å lade opp et mobilbatteri ved å slenge det i microbølgeovnen og skru på. Forsøket ble selvfølgelig ikke vellykket og microbølgeovnen eksploderte. :D

Lenke til kommentar

Skrell av skallet på en banan på ene siden så det er igjen litt skall og sett på 15 min, gjerne på et fat, skreller du litt sprenger den ikke men det skummer som fy og lukten er en ubeskrivelig opplevelse.

Kan også nevne tykklefse og cola.. slagget som ligger igjen etter colan er ikke serlig pent :whistle:

Trenger dere ideer anskaff dere episoder av XLTV, ingen andre en de som prøver med en hel laks og utallige micro pop sammtidig.. kan også nevne at det beste XLTV prosjektet må vær frysesprengt roadkill.. dvs, fryser uten strøm, råtten grevling, og stor stor rakett..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Ide fra Mythbusters på discovery: Krøll sammen aluminiumsfolie, hiv den i ovnen og nyt fargene! Er visst ikke farlig for mikroen heller
Prøv heller CD plater som de også gjorde!!!

 

De lyser og blinker som et diskolys når de reflekterer microbølgene :w00t: :!: ;)

Og slik ser cd-plata ut etter på :D

post-58-1128189079_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...