Gå til innhold

Ipod VS Creative Zen Touch


Anbefalte innlegg

Lurer på hviken MP3 spiller som e best.. :confused:

Skal kjøpe meg en snart , men vet ikke hvilken av de to jeg skal velge.

Eller vet dere om en annen MP3 spiller som er bra?(helst HD basert m/display og til ca 2600kr)

Trenger svar fort. Skal reise til spania den 11.12(:scared:) og kanskje kjøpe den der, men bare hvis det lønner seg.

Endret av Lureren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creative Zen Touch har fått kritikk for sin dårlige touch-stripe! Skal vistnok vær overfølsom, og med andre ord er det lett å feilnavigere! Men ellers virker dette som en meget bra spiller, mye for pengene....har bare ikke like bra design som ipod ;)

 

På tross av dette vil jeg anbefale ipod... noen 100-lapper dyrere, men føler at den gir mer glede for pengene!!

 

Noen som vet om det går ann å spole fram i sangene på Creativ Zen Touch?

Går nemlig ikke ann på Creativ Zen 60GB....har jeg hørt!

Lenke til kommentar

jeg har ikke erfaringer med creative, men jeg ville gått for ipod. har selv en, og er storfornøyd.

 

enig med duckhunter, legg i et par hundrelapper, og kjøp ipod.

 

dra til et par butikker og se og kjenn på dem. Det er noe heelt annet å se dem på bilde enn å ha spilleren i hånda.

Lenke til kommentar
Creative Zen Touch har fått kritikk for sin dårlige touch-stripe! Skal vistnok vær overfølsom, og med andre ord er det lett å feilnavigere!

man kan gå på innstillinger og stille ned følsomheten på denne..

 

creativ har 24 timers batterilevetid i forhold til 12 timer på ipod'n.. samt at den har mye bedre lydkvalitet og noen flere funksjoner som ipod'n ikke har.

 

ipod er litt mindre og har i noen øyne bedre design..

Lenke til kommentar
Creative Zen Touch har fått kritikk for sin dårlige touch-stripe! Skal vistnok vær overfølsom, og med andre ord er det lett å feilnavigere!

 

Noen som vet om det går ann å spole fram i sangene på Creativ Zen Touch?

Går nemlig ikke ann på Creativ Zen 60GB....har jeg hørt!

den "overfølsome" touch stripa kan man justere ned sånn som "phax" skrev..

 

ja, det funker veldig fint å spole fram og tilbake i sangene på zen touch..

 

jeg ville gått for zen touch (er jo egentlig litt innhabil siden jeg har den selv..). den har mye bedre batterilevetid enn ipod og er litt billigere. lyden på zen er det heller ikke noe å si på. det eneste negative er at man MÅ ha overføringsprogram, men det må jo ipod også..

Lenke til kommentar

Følsomt tema dette....Hvis prisen ikke er spesiellt viktig, så kjøp iRiver. Har best lyd (og flest funksjoner, også noen menigsløse?), men koster en del mer enn de andre. Har prøvd både iPod og Zen, og foretrakk helt klart Zen. iPoden hadde problemer med å drive mine hodetelefoner, spesielt ved bruk av eq. Begge krever installasjon av egen software :mad: noe iRiver ikke gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...