Gå til innhold

kan jeg få det her til Night Elf Female?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Øy folkens må bare spøre jeg asss jeg skal gå Night Elf Female og jeg lurer på om jeg kan få akurat allt det stufe ho her fra W3 har? i klær og armor da lisom

Hvis noen lurer så er det warden Heroen i W3 Frosen Throne Night Elf

og hvis jeg kan få det hva må jeg gå da? er det no spes jeg må gå?

Takker my for svar

post-172-1102115330_thumb.jpg

Endret av MR-X666
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rogue er vel mest likt warden. Med både agility som primary-attribute og poison som magi. Tviler sterkt på at du får noe likt den der. Slike shoulderpads finnes nok ikke til rogue, hjelmen er det en mulighet for, men uheldigvis kan rogue bare bruke leather armour og cloth :ermm: Tror heller ikke at du får de bladene hun har opp fra ryggen, og det finnes ikke glaive som våpen. Heller ikke kapper som dekker rundt hele. Så jeg tror ikke det nei... Kanskje i senere oppdateringer og expansions, bare å vente å se ;)

Endret av uberhunter
Skrevet

Noen av NPC vaktene til NE har glaive våpen da, so det kan no hende en kan få det etter quest eller noe?:) råaste ha vør å hatt våpna til demon hunteren! :dribble:

må ver den råaste charen i spele!

Rogue er vel mest likt rogue...hehe..mener du Rouge er vel mest likt warden?:)

Skrevet

einaste problemet som du får når du blir demon hunter er vel at du er blind..hehe..lurer på hvordan blizz skal få det til å funka i wow!:)

men ha vør rått viss de fell til sånt syn som daredevil eller hva han heter har! :p

Skrevet (endret)
einaste problemet som du får når du blir demon hunter er vel at du er blind..hehe..lurer på hvordan blizz skal få det til å funka i wow!:)

men ha vør rått viss de fell til  sånt syn som daredevil eller hva han heter har! :p

hvis de tar med at du kan spille som demon hunter i spillet, så vil du nok ha et normalt syn fordi vil jeg tro. Husk at en demon hunter "ser" meget bra selv om han er blind (bruker andre sanser for å se)

Endret av apollox
Skrevet

shoulder padsa blir vanskelig å få i metall, siden rogue bare kan bære leather

nightscape shoulders kan jo ligne kapper som dekker hele fins big voodoo robe feks.

heavvy scorpid shoulders har mail look mange hansker som har det og

tough scorpid helm blir vel den som ligner mest på hjelmen,men krever warrior eller hunter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...