ferik Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Når du skal starte maskina med et museklikke eller tastatur knapp, må de være på ps/2 porter, hvis ikke vil d ikke fungere
Kenneth Dammyr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Prøvde en USB -> PS/2 konverter,men det funka ikke. Det er kanskje ikke nok?
ferik Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Skal være nokk, iallefall hvis det støttes av mus eller tastatur
Cyrus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Tror ikke det funker med trådløst, jeg har hverfall ikke fått det til og funke... /cyrus
Kenneth Dammyr Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Har prøvd en ledningsbasert PS/2 mus. Nope...
Ongabonga Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Tror ikke det funker med trådløst, jeg har hverfall ikke fått det til og funke... /cyrus Det funker med trådløst også.
exmith2k Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Prøvde å kortslutte min psu! Når eg setter en vifte på den elle neonlys så sviver så vidt vifta å neonlysa lyser kun 1/4 Ser jo ut så psu'en ikke gir normal volt Hva er galt? Jeg må kortslutte nr 14 og 17 for at psuen skal gå på....
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Prøvde å kortslutte min psu! Når eg setter en vifte på den elle neonlys så sviver så vidt vifta å neonlysa lyser kun 1/4 Ser jo ut så psu'en ikke gir normal volt Hva er galt? Jeg må kortslutte nr 14 og 17 for at psuen skal gå på.... Det er vel 14 og 15 du skal kortslutte
exmith2k Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Prøvde å kortslutte min psu! Når eg setter en vifte på den elle neonlys så sviver så vidt vifta å neonlysa lyser kun 1/4 Ser jo ut så psu'en ikke gir normal volt Hva er galt? Jeg må kortslutte nr 14 og 17 for at psuen skal gå på.... Det er vel 14 og 15 du skal kortslutte Ingenting som skjer når jeg kortslutter 14 og 15:S
DanThaMan Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Er det sånn at tastaturet må være i usb porten for at du skulle kunne starte daten med tastaturet?
Kenneth Dammyr Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 (endret) Prøvde å kortslutte min psu! Når eg setter en vifte på den elle neonlys så sviver så vidt vifta å neonlysa lyser kun 1/4 Ser jo ut så psu'en ikke gir normal volt Hva er galt? Jeg må kortslutte nr 14 og 17 for at psuen skal gå på.... Hvorfor tar du opp det her...? Ihvertfall, så må du kortslutte en grønn og en svart ledning. De svarte er jording så dem er det mange av. Har ingenting å si hvilken, men pin 14 og 15 ligger veldig greit til. Bruk en binders som du bøyer ut. Den leder strøm godt og passer ordentlig inn i hullene på kontakten. Pass på at den stikker godt inn. Hvis ikke du får noe liv da kan du sette en motstand(vifte) på en molexkontakt og prøv da. DanThaMan: jeg tror du må bruke PS/2 kontakt, ikke USB. Men det funker ikke for meg Endret 11. desember 2004 av kennethdammyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå