Gå til innhold

Brukererfaringer Nokia 6630?


simson

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen forum/nettsider der noen som har brukt 6630 har lagt ut styrker og svakheter ved telefonen?

 

Eller er det kanskje noen her på forumet som kunne tenke seg å lage en lesertest?

 

Er interessert i å høre styrker og svakheter ved telefonen - men føler at en del av brukerne her inne ikke ønsker å skrive negative sider ved egen telefon, pga en barnslig "krig" mellom 6630 og SE700i...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det er jo bare å begynne da!

 

det dummeste er vel at en må sette ned kamera til "normal" og derfra til VGA oppløsning for å klae å få KB under 100KB og at andre kan motta....

 

så om en skal ha et bilde til en selv må en inni de innstillingene hver gang!

 

ellers savner jeg en gummiknott under til å sette der POP-porten er. så det blir "ovalt" liksom hele tiden... :dontgetit:

 

ellers må jeg skuffe dere alle å si .... :thumbup: alt er toppers!!!

Lenke til kommentar

Kremt...

Hvis dere leser innlegget mitt ba jeg kun om 6630-erfaringer. Jeg skrev at jeg var drittlei av krigingen mellom s700i og 6630.

 

Men det tok ikke lang tid før folk begynte likevel, da... Utrolig komisk.

 

 

Men uansett: Takk for innspillet, jmmk! Det er sånne småting som kan være greit å være klar over før man kjøper en telefon!

Lenke til kommentar
ja det er jo bare å begynne da!

 

det dummeste er vel at en må sette ned kamera til "normal" og derfra til VGA oppløsning for å klae å få KB under 100KB og at andre kan motta....

 

så om en skal ha et bilde til en selv må en inni de innstillingene hver gang!

 

ellers savner jeg en gummiknott under til å sette der POP-porten er. så det blir "ovalt" liksom hele tiden... :dontgetit:

 

ellers må jeg skuffe dere alle å si .... :thumbup: alt er toppers!!!

Quoter meg selv her fordi det jeg skrev er feil.

 

bildet på blir automatisk satt ned til ca 50Kb om man har 1280X920 med høyest oppløsn.

Lenke til kommentar
ikke feo!

 

den s700 er så innmari :p usj, (sorry) så diger da! og ikke pen, ser ut som den er retro fra 1994...

Stakkars de som kjøpte mobil i 1994...

 

Men liker ikke S700, fordi den har for mye bugs, og den er litt klumpete

 

Er det mye bugs?..Kan du nevne noen?.. Den er stor og hater designet(man må skru ut tastaturet).. Nå er vel 6630 klumpete og da, har jo de greine ut på sia..

 

Og du simson,, du legger vel ganske opp til diskusjon når du skriver innlegget ditt sånn,, hadde du bare bedt om 6630(uten det derre åå,,jeg er så lei så hadde du vel bare fått 6630 erfaringer og meninger..)

Lenke til kommentar
Og du simson,, du legger vel ganske opp til diskusjon når du skriver innlegget ditt sånn,, hadde du bare bedt om 6630(uten det derre åå,,jeg er så lei så hadde du vel bare fått 6630 erfaringer og meninger..)

Jeg har stilt et par spørsmål her tidligere der jeg ikke har fått svar, fordi folk heller ville krangle om de to mobilene.

 

Derfor tenkte jeg det kunne være lurt å si fra at det ikke var denne typen innlegg jeg ønsket. Men jeg ventet visst for mye av enkelte av forumdeltakerne... :roll:

Lenke til kommentar

det dummeste er vel at en må sette ned kamera til "normal" og derfra til VGA oppløsning for å klae å få KB under 100KB og at andre kan motta....

 

så om en skal ha et bilde til en selv må en inni de innstillingene hver gang!

må man det?

Nokia har da en funksjon som krymper bildene automatisk til MMS størrelse når man vil sende de...

Lenke til kommentar

det dummeste er vel at en må sette ned kamera til "normal" og derfra til VGA oppløsning for å klae å få KB under 100KB og at andre kan motta....

 

så om en skal ha et bilde til en selv må en inni de innstillingene hver gang!

må man det?

Nokia har da en funksjon som krymper bildene automatisk til MMS størrelse når man vil sende de...

ja du har rett, fant ut igår.

Lenke til kommentar

Jeg opplever ganske laber batteritid på min 6630. Under 24 timer med en del sms og msn (samt noen få korte samtaler). Mens 6610'n min klarte seg i over 48 timer.

Mulig jeg krever litt mye av den da, med tanke på at maskinvaren krever litt mer... men lading 1 gang i døgnet syns jeg allikevel er litt mye.

Endret av e_urkedal
Lenke til kommentar
Jeg opplever ganske laber batteritid på min 6630. Under 24 timer med en del sms og msn (samt noen få korte samtaler). Mens 6610'n min klarte seg i over 48 timer.

Mulig jeg krever litt mye av den da, med tanke på at maskinvaren krever litt mer... men lading 1 gang i døgnet syns jeg allikevel er litt mye.

Under 24 timer????

Det høres jo helt vanvittig ut. Er det andre som opplever dårlig batteritid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...