Gå til innhold

Ny bærbar 12000-16500


B_A_R_T

Anbefalte innlegg

Tittelen taler for seg. Skal kjøpe ny bærbar.

Windows basert, ikke mac

Vekt maks 3.5 kg

Ikke ultraportabel

Skal kunne brukes til spilling dvs minimum 9700 skjermkort

 

Vurderer Acer Ferrari 3200/3400 fra itbutikken i skrivende stund fra 13800

Vurderer også Dell Inspiron 9200

 

Trenger strengt tatt ikke maskin før januar(skolestart)

 

Burde jeg vente på nye skjermkort X700 etc. Når kommer nye skjermort, Hvor mye bedre vil de yte. Tilbakemelding på 9200 og evt andre forslag mottas med takk. Ferrarien er GRUNDIG studert gjennomforumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. litt off topic, men han spurte om en spesifikk modell. de andre duger da veldig godt de også ;)

 

EDIT:

 

Tror du misforsto meg.

 

Jeg foreslo CL1557 eller CL56. Er jo stort sett samme maskina, bare annet chassis. De er begge like gode teknisk sett.

Endret av Gromit
Lenke til kommentar
Hva med MultiCom MultiNote serien? Veldig mye for pengene. Utrolig bra specs. Mye sikrere (og billigere) enn og kjøpe fra Whitebox, Audionet og Digital Impuls.

 

MultiNote CL56P 2.0GHz Dothan med DVD+RW, 1024MB minne og 80GB hdd er veldig mye for pengene (15295,- inkl. mva.).

 

 

 

Angående Multinote/Elitegroup er jeg svært skreptisk til varmeutvikling/Vifter i disse maskinene. Virker som om kjølesystemet er underdimensjonert for å få bort støyene med de konsekvensene det har fått: Det andre er at den billigste ferrarrien får bedre Testscors enn Multinote selv om den på papiret er dårligere

Endret av B_A_R_T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...