Gå til innhold

Tipp når Open Beta starter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor det skal ta så forbaska lang tid å åpne serverne for FB. Server er jo oppe, og det er som du sier, ikke noe Retail det er snakk om. Er jo fortsatt Beta.

Sett bort fra det, tipper jeg de starter FB engang i løpet av helgen. Fordi jeg er optimist, og klør i fingra etter å fyre opp dette spillet :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper at det blir en stund til FB fordi de nettopp slapp en ny wave med keys.

Hvis vi er heldige, rett før julaften. Eller så blir det kanskje et par dager før nyttårsaften. Who knows? :hmm::ermm:

Skrevet

usa sin CB varte jo til end of OB da... vet siden jeg spilte på en venn sin lvl 60 shaman den siste dagen av OB. og han haddde spilt på den i 7 måneder.. så at det kommer wave med keys har ikkenoe med FB og gjøre siden CB vil fortsette til end of FB

Skrevet
Tipper hele pre-order/FB skiten bare er en markedsundersøkelse-gimikk for å sjekke ut hvor stort markedet for WoW er i Europa, og dermed finne ut hvor mange europeiske servere som trengs på retail launch.

Hvis det er det så går jeg og henger meg i låven :yes:

Skrevet

Tror dere virkelig noen fra Blizzard jobber på julaften? Nei tipper at de starter registreringen noen dager før får å unngå konstant overvåking av serverene.

Selv tipper jeg et sted imellom 17-21 desember.

Skrevet
usa sin CB varte jo til end of OB da... vet siden jeg spilte på en venn sin lvl 60 shaman den siste dagen av OB. og han haddde spilt på den i 7 måneder.. så at det kommer wave med keys har ikkenoe med FB og gjøre siden CB vil fortsette til end of FB

Akkurat det jeg vil frem til og. De stenger ikke closed beta bare pga at Open Beta begynner, det blir jo bare at de åpner opp closed beta for de som er så heldige at de har key (som meg :p) eller rekker å regge før det blir fult.

No problemo... Vi sitter alle å spiller det innen neste uke er omme.

Skrevet

Er jo som sagt godt mulig at de gir ut nye beta keys fordi benelux landene ikke fikk preorder kits, og siden CB folket automatisk kommer med i Open Beta er jo dette ganske sannsynelig :)

Og er dette sant er det ikke sikkert OB er forsinket, men vil iallefall tippe mid desember

Skrevet
jaja.. da var min preorder kit bestilt fra cdon.com.. btw.. foreldra mine nekta meg å kjøpe men jeg ga faen til slutt :p

argh, foreldra... festbremser :p

Skrevet

mine er ferdige til onsdag neste uke :) håper betan kommer ut 11.desember.. jeg kanke tenke meg en bedre dag enn å spille wow hele den dagen!

Skrevet
jaja.. da var min preorder kit bestilt fra cdon.com.. btw.. foreldra mine nekta meg å kjøpe men jeg ga faen til slutt :p

Hvorfor nekta de?? Er da ikke mer enn 99,- for det...

(+porto, tax)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...