Gå til innhold

Her er vinnerne av årets julekalender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
yuhuu jeg vant også, men vet ikke helt hva ennå, jaja desto mer  spennende :)

I artikkelen denne tråden handler om (http://gamer.no/art.php?artikkelid=12080) er både vinnere og hva de vant listet opp, så det skal ikke være så veldig vanskelig å finne ut hva du vant. :-)

Hvis du er den samme personen som mottok feil mail fra meg om premien, så har jeg svart deg nå. :-)

Skrevet

Jeg bil bare skamrose gamer.no for kalenderen. Mange flotte premier, og ting som jeg har bruk for.

Kalenderen er den største grunnen til at jeg står opp av sengen.

Og ja, jeg er en julegris ;)

Keep up the good work!

Skrevet
yuhuu jeg vant også, men vet ikke helt hva ennå, jaja desto mer  spennende :)

Du vant Kult: Heretic Kingdoms og Kaptein Sabeltann. :)

jepp takker fikk de i posten idag :)

Nå blir det kaptein sabeltannn spelling for alle penga hehe :yes:

Skrevet

Er det bare meg, eller blir premiene deres mindre og mindre spektakulære, jo nærmere vi kommer til den 24? :dontgetit:

Dette synes jeg er kjipt. Dere skulle gjøre det helt omvendt! Bedre å starte svakt, for så å slutte kollosalt! :)

Skrevet

hvordan trekker dere ut vinneren? første man til mølla får den? eller loddtreking ?

Har aldri hatt vinnerlykke.. å har ikke sett denne før nå :( (natt til 21) så ikke mange luker å kan klare det på :p

Skrevet
[iC,20/12/2004 : 14:29] Er det bare meg, eller blir premiene deres mindre og mindre spektakulære, jo nærmere vi kommer til den 24? :dontgetit:

Dette synes jeg er kjipt. Dere skulle gjøre det helt omvendt! Bedre å starte svakt, for så å slutte kollosalt! :)

Det er omvendt. Vi har en stigning i verdi/kulhetsfaktor på lukene hver dag. :-)

hvordan trekker dere ut vinneren? første man til mølla får den? eller loddtreking ?

Vi trekker tilfeldig blant deltakere med riktig svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...