Cerb Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Flere en meg med Bluecom som opplever dårlig fart fra bittorrent?
Xytron Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 JA!!! jeg får skjelden over 9kB/s! har du funnet svaret på det? veldig irriterende! kan noen hjelpe?
Lord_Linus Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 regenr med at portene i en evt router er oppe`?
Xytron Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Ja. Portene er oppe. Jeg bruker Azureus og smilyen er grønn. Så ting skulle være ok. Lurer kanskje bare på om det er mange som laster ned den filen og få som seeder?!?!
Lch Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Du begrenser forhåpentligvis opphastigheten slik at ikke linjen din blir mettet? Det er et myte at man trenger mange seedere for å få fart på torrentnedlastinger, en seeder er bare en helt vanlig peer som har fullført nedlastingen. Det er ingenting i veien for å få makset ut linjen uten å være tilkoblet en eneste seeder.
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 SP2 begrenser antal brukarar du kan kople til samtidig til 10.
ewiseth Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det stemmer zeph, men patch finner dere her: http://www.lvllord.de/?url=downloads&lang=en#4226patch
Cerb Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 (endret) Mine porter er også åpne, men får røten speed. Er det noe med att eg har 5 kb sec max up ? Dette har alltid funket fint før, fikk nesten alltid full speed Endret 4. desember 2004 av Cerb
Analyzer Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Tror ikke NetLimiter har noen innvirkning... jeg har på max 3 kb up, og laster ned med 35-50kb pr sec...
sofTest Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) SP2 begrenser antal brukarar du kan kople til samtidig til 10. Du kan koble deg til så mange du vil. Det SP2 begrenser er maks 10 ufullstendige utgående forbindelser. Det vil ved bruk av P2P's tilfelle stort sett være problematisk for hastigheten man kan koble seg til f.eks. nye kilder. Når en forbindelse er opprettet, kan man ha så mange som hardware'n tåler. Endret 4. desember 2004 av sofTest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå