Gå til innhold

Hvilket merke har det beste 6800GT kortet?


MacManus

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på 6800GT men vet ikke helt hvilket merke.

Og det er ikke nødvendig at noen av dere kommer med "men hva med x800pro/xt". For nå skal det ihvertfall være 6800GT.

Når jeg tenker på hvilket merke som er beste er det først og framst kjøler og bundel.

GT kortene er jo utstyrt med samme brikke så det spiller ingen rolle. Hørt at MSI har god kjøler, stemmer det? At det er stort spiller ingen rolle, kan fint ofre en PCI slot. Støy er ikke førsteprioritert men alltid en pluss.

 

Kom gjerne med spesifike detaljer om kortene.

 

På forhånd takk.

 

Edit: skal være AGP port.

 

Mvh MacManus

Endret av MacManus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ukens tilbud MPX.

Husk å handle før midnatt, tror de endrer tilbudet imorgen.

Men jeg aner ikke hvor godt dette er i forhold  til andre, bare at det er en del billigere.

Dette er jo da et Ultra kort som er unødvendig. Vil ha GT kort.

 

Prisen er ikke det viktigste, jeg vil bare vite hvilket som er best. Først og framst med tanke på kjøleribbe og bundle.

Endret av MacManus
Lenke til kommentar

Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks.

 

Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser.

Lenke til kommentar
Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks.

 

Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser.

Hvilket GT kort har du? Golden sample eller vanlig? og ang. ekstra slot, ingen problem!

Lenke til kommentar
Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks.

 

Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser.

Hvilket GT kort har du? Golden sample eller vanlig? og ang. ekstra slot, ingen problem!

Vanlige til Gainward

 

EDIT: Får rundt 5500 i 3dmark05

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

hva med dette?

albatron pleier å ha bra kjøler som dekker alt som trenger å kjøles!

koster ca 3300,-

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35379

 

jeg vil påstå at det er et bra kjøp!

skulle gjærne hatt det kortet selv!

 

kanke klaga på detta:

 

Albatron GeForce 6800GT 256MB Skjermkort

Grapics Engine: GeForce 6800GT

Pipelines: 16 graphic pipelines

Memory Size: 256MB DDR III

Memory Bus: 256bit

Engine Clock: 350MHz

RAMDAC: 400MHz

Max. Resolution: 2048x1536@85Hz

Bus Standard: AGP 8X / 4X

VGA Output: Yes

TV-out: Yes

DVI: Yes

WINDVD: Yes

 

programmvaren som kom med var sturslig da :thumbdown:

 

men så lenge kortet er bra, er allting godt :D

Lenke til kommentar

jeg ville godt for et albatron har testa både 5700 ultra og 5950 ultra og 6800 gt fra dem. er kjempefornøyd

+ vifta støyer ikke så mye

+ albatron er kjent for og ha bra vifter

+ overklokk vennlige

- bundle`n er ikke til og skryte

- tar 2 pci plasser

:thumbup:

 

eller`s ville jeg gått for gainward *liker ikke msi*værtfall de korta jeg har testa nytter knapt og overklokke :thumbdown:

 

men du får avgjøre bare gir min egenskap om de korta :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...