Gå til innhold

20" lcd tv til 3990 på prix.


arildjr

Anbefalte innlegg

Ser på tv i dag at prix skal ha salg av 20" lcd tv neste uke.

 

Jeg vurderer å kjøpe en å klistre den på veggen i stedet for min 17" lcd til tv og pc bruk så lurer på om det er noen som vet om responstiden på sånne og oppløsningen?

 

Går ut fra at det er samme som på coop.no sin hjemmeside.

 

Lumatron. Aktiv Matrix TFT. Opptil 140 grader synsvinkel. Tekst TV. Nicam Stereo. 100 Programmer. Meny på skjerm. Automatisk kanalinnstilling. Pc inngang. Uttak for hodetelefon. 2 scart

 

Er det noe å kjøpe?

Endret av arildjr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det var nok den du har linket til der, Makkak..

 

Hadde ikke kjøpt den til mitt eget PC-bruk, det er ihvertfall sikkert.. Med 800x600 i oppløsning, er den sikkert grei nok til vanlig TV-bruk, så sånn sett er den jo ganske billig. Men så avhenger jo bildekvaliteten også av tuneren, og den er garantert av en kvalitet som ligger i grenseland av det akseptable.

 

Nei, det der tilbudet blir ikke anebefalt av meg som et kjøp man kan si seg fornøyd med i etterkant.. For når gleden over å ha fått seg en 20'' LCD-TV går over i ergrelse over et dårlig TV-bilde og en helt sikker rævva PC-ytelse, sitter man nok og lurer på om man heller skulle kost seg litt med de fire tusenlappene inne på dass (les: tørka seg i ræva med dem).

Lenke til kommentar
800x600. betyr det at jeg ikke kan spille spill høyere enn 800x600 oppløsning?? Jeg skal bruke den til pc bruk. Jeg vurderer å kjøpe en av de biligste LCD 17"skjermen til 2500. hva vil svare seg??

Billigste til 2500kr? :p Komplett har vel en Eizo skjerm på tilbud denne uken :hmm:

 

Edit: Skrev Netshop.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...